jronbeck Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fikk nettopp tilbake min wd 36gb raptor disk som var fu...! jeg tenkte da at jeg skulle formatere alle diskene og lage nye partisjoner og hele pakka, men når jeg har installert winxp pro , og skal starte pc'en på nytt kommer jeg til der hvor win xp logoen skal komme opp, men det gjør den ikke skjermen forblir svart og går ikke vidre, har jeg for mange partisjoner eller må jeg installere driver først??? Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvor mange partisjoner har du? Har hørt noe om at 4 er max, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
jronbeck Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 har vel kommet opp i rundt 10 tror jeg ca!! Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Kan nok være problemet det ja Bare tull med så mange uansett. Endret 5. februar 2004 av WildOne Lenke til kommentar
jronbeck Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 nå er det fordelt på 3 disker da så da burde det vel ikke være et stort problem Lenke til kommentar
jronbeck Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 må jeg fjerne alle partisjonene og installere win xp pånytt Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ikke lett å si hva som skal gjøres siden jeg ikke ser skjermen din eller vet noe om hva som skjer? Trenger mer informasjon, men XP skal kunne starte opp hvis det er installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå