Vikdal Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fant ikke noen egen avdeling for bærbare, som jeg mener det var her før, men alikevel.. Jeg har en bærbar Fujitsu Siemens d8830... (Om det skulle spille noen rolle).. Problemet ligger i at windows forteller meg at batteriet er tomt, men om jeg skrur av alarminstillingene så kan jeg fortsette og jobbe i over en time til før batteriet virkelig er tomt.. Dvs at jeg kan jobbe videre på 0% batteri.. Hvordan kan jeg få fikset dette? Ganske irriterende da jeg ikke vet hvor mye batteri jeg til enhver tid har igjen.. Åpen for alle forslag.. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ingen som har peiling på hva som kan gjøres.. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hm... Kan du ikke stille inn i windows på hvor mange prosent den skal begyne å klage på min står på 5% og går i standby på 2%. Det kan jo hende disse innstillingene er feil eller noe /cyrus Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 då har ikkje du leite hardt nok... www.barbara.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå