alkazelters Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Er det noen som vet hvordan kvaliteten på disse platene er? http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=6...38&l=2&lantall= Har selv brent 20 stykker med nec 1300A uten noen problemer. Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg kjøpte en 10 pakning sammen med min NEC2500A;mest som et ekspriment. Jeg har nå brent 7-8 av disse uten feil. Fungerte tilfredstillende som data-plater og som DVD filmer testet på to separate spillere. (Pioneer DV-525 og en Phillips 9XX)) Vil kun brenne på 2X på NEC'en min. Kanskje like bra , det er sikkert ikke toppkvalitet til 10 kroner plata. Geir Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vil kun brenne på 2X på NEC'en min. Kanskje like bra , det er sikkert ikke toppkvalitet til 10 kroner plata. Geir Sansynligvis fordi det kun er 2x plater Har ikke disse platene selv så jeg vet ikke hvordan kvaliteten er eller hvem som har produsert dem....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå