*Tronaldo* Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg denne for å sette på maskina mi. Grunnen er rett og slett at jeg synes det ser kult ut. Jeg har immidlertid noen spørsmål: - Kan jeg koble på hvilke som helst vifter, eller må det være Cooler Master vifter? - Kobles CPU vifta også på denne? - Hvis jeg kobler på mine standard (dårlige) kabinettvifter, vil jeg kunne sette på mer spenning enn det de går på nå og dermed få mer ut av de? Takker for svar Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 1 Kan jeg koble på hvilke som helst vifter, eller må det være Cooler Master vifter?2 Kobles CPU vifta også på denne? 3 Hvis jeg kobler på mine standard (dårlige) kabinettvifter, vil jeg kunne sette på mer spenning enn det de går på nå og dermed få mer ut av de? 1. Ja så lenge ei vifte ikke trekker mer enn 18w så kan du koble til hvilken som helst vifte. 2. Jupp. Cpu vifta kobles og på den. 3. Nei, du kan ikke gi ei vifte mer enn 12v med den der uansett. Så du får nok ikke mer ut av ei vifte ved å koble den på viftestyringa. Lenke til kommentar
decrepitus Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Du kan koble på hvilken som helst vifte, også CPU vifta. Denne saken gir mellom 7 og 12v ut, så hvis dine nåværende vifter går på 12v, vil du ikke kunne kjøre dem på høyere spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå