Gå til innhold

Komplett er treig!

Anbefalte innlegg

Bestilte pc deler på mandag kveld. Status har stått på "plukkeliste" hele uken, men først i dag ble den levert (dvs. at pakken er klar og levert til posten)! Hvorfor har de brukt 3 dager på å få sendt pakken. utrolig irriterende. gledet meg til helgen nå, men må sikkert vente til neste uke igjen. BAH. NEDSIG

:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Førstkommende lørdag blir det 14 dager siden jeg sendte inn mitt accesspoint - RMA sak.

Status er fortsatt mottatt. :(

Ja - man kan være enig eller uenig om service til Komplett.no, men fort går det i hvertfall ikke.

Hmmmm...... jeg venter på mitt accesspint. :love:

Lenke til kommentar

Vanligvis får jeg status:levert den ene dagen og først ut på ettermiddagen/kvelden dagen etter er varene innleveringsregistrert på Stokke postkontor. Ikke det at det plager meg så veldig, men Komplett har ett forbedringspotensiale i forhold til andre webshopper jeg har handlet hos.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at komplett er et bra web-firma(har bestilt der selv noen ganger), men det er deilig å se at det blir litt balanse i skryt vs kritikk her på forumet. Jeg har selv handlet på de fleste store nettbutikkene og synest at det ikke er noen forskjell(mpx,psdata,komplett).

Når det er sagt synest jeg komplett har de mest rotete sidene av de store nettbutikkene. Jeg tar et eksempel: -Hvis det er mange like varer(hovedkort,ram osv) av ulike merker blir de bare ramset opp nedover siden(uoversiktlig), mens psdata deler det opp etter merke(oversiktlig).

Lenke til kommentar

4. gangen jeg bestiller fra Komplett nå. De 3 første gangene lå varene i plukkliste 1 dag og ble levert neste dag. På nåværende bestilling har de ligget 3 dager i plukkliste. Alle varene var på lager når jeg bestilte, med god margin. Tror de sliter litt om dagen...

Lenke til kommentar
Hva er det med mpx og komplett da? De leverer samme varer, noenlunde samme pris, og holder til i samme område?

bono_head

Hva mener du med "Hva er det med mpx og komplett da"

De ligger i samme område ja, det samme gjør også HWB og Santech...

Hadde det noe med leveringstiden på komplett å gjøre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...