baRs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bestilte pc deler på mandag kveld. Status har stått på "plukkeliste" hele uken, men først i dag ble den levert (dvs. at pakken er klar og levert til posten)! Hvorfor har de brukt 3 dager på å få sendt pakken. utrolig irriterende. gledet meg til helgen nå, men må sikkert vente til neste uke igjen. BAH. NEDSIG Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei Førstkommende lørdag blir det 14 dager siden jeg sendte inn mitt accesspoint - RMA sak. Status er fortsatt mottatt. Ja - man kan være enig eller uenig om service til Komplett.no, men fort går det i hvertfall ikke. Hmmmm...... jeg venter på mitt accesspint. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Vel, jeg har "bare" bestilt 4 ganger på komplett.no. På den annen side så har de levert umiddelbart hver eneste gang, så jeg er nå kjempefornøyd. MPX.no har jeg bestilt 2 ganger, og samme kjappe respons der. Endret 5. februar 2004 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det kan jo hende at de ikke har delene inne da... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Når ordren har gått til plukkliste så har de komponentene på lager. Endret 5. februar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
caza Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Går jo også an å ta en tlf til komplett.no. Har ihvertfall jeg gjort de gangene det ikke har blitt sendt. Ordner seg som regel der og da Lenke til kommentar
baRs Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 alle delene var på lager da jeg bestilte. utrolig rart at de ikke klarte p levere på tirsdag og ikke idag.. hadde bare 5 små ting (hk, cpu, skjermkort, lite kabinett, og Winxp).. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vanligvis får jeg status:levert den ene dagen og først ut på ettermiddagen/kvelden dagen etter er varene innleveringsregistrert på Stokke postkontor. Ikke det at det plager meg så veldig, men Komplett har ett forbedringspotensiale i forhold til andre webshopper jeg har handlet hos. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Erfaringen er det at komplett kan være treige, men de leverer alltid og gir deg god service. Lenke til kommentar
RUY! Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har bestilt fra komplett.no ca 20 ganger, jeg har "alltid" fått varene innen en uke, hvis ikke, gir de beskjed. Jeg som komplett.no er et bra webfirma, og har veldig god service Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg er enig i at komplett er et bra web-firma(har bestilt der selv noen ganger), men det er deilig å se at det blir litt balanse i skryt vs kritikk her på forumet. Jeg har selv handlet på de fleste store nettbutikkene og synest at det ikke er noen forskjell(mpx,psdata,komplett). Når det er sagt synest jeg komplett har de mest rotete sidene av de store nettbutikkene. Jeg tar et eksempel: -Hvis det er mange like varer(hovedkort,ram osv) av ulike merker blir de bare ramset opp nedover siden(uoversiktlig), mens psdata deler det opp etter merke(oversiktlig). Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hva er det med mpx og komplett da? De leverer samme varer, noenlunde samme pris, og holder til i samme område? bono_head Lenke til kommentar
gundik Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 4. gangen jeg bestiller fra Komplett nå. De 3 første gangene lå varene i plukkliste 1 dag og ble levert neste dag. På nåværende bestilling har de ligget 3 dager i plukkliste. Alle varene var på lager når jeg bestilte, med god margin. Tror de sliter litt om dagen... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hva er det med mpx og komplett da? De leverer samme varer, noenlunde samme pris, og holder til i samme område? bono_head Hva mener du med "Hva er det med mpx og komplett da" De ligger i samme område ja, det samme gjør også HWB og Santech... Hadde det noe med leveringstiden på komplett å gjøre ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har variert en god del med hvor fort varene har blitt sendt ut , men det siste halvåret synest jeg det har blitt bedre enn det var. Iallefall for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Selv har jeg god erfaring med komplett. De gangene jeg har bestillt så har varen blitt sendt ut dagen etter på senest. Bestiller jeg på mandag har jeg varen her oppe i Harstad, Sør-Troms på fredag-lørdag Men det kan selvfølgelig variere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå