abene Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 MP3-spiller med OLED-skjerm ENEA kunne i går presentere en ny MP3-spiller med OLED-skjerm. MUZIO støtter direkte encoding til MP3 gjennom mikrofon eller linjeinngang, og har blant annet innebygd FM-radio og diktafon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dvn Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 De virka veldig kule! Gleder meg til å se en test.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Holder meg til iPoden min Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 wow... kult d der ja... *lyst på Lenke til kommentar
knut Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ITavisen testet denne visstnok for en uke siden: http://www.itavisen.no/art/1302795.html Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg må ærlig si at jeg syntes den ikke hørtes så veldig spesiell ut utenom skjermen, og så er det dritt at den bare har USB 1.1 støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå