Gerrard Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vurderer å kjøpe en bærbar pc med minst: -512mb ram -1,8 gb prosessor -40 gb harddisk -dvd-brenner Programvarer har jeg fra før. Har vurdert både Acus,Dell,HP,med fler. Har du gode/dårlige erfaringer med de respektive merkene? Hvor kan jeg få kjøpt den beste laptop`en til en god pris (ca 10.000)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 1.8 GB prosessor? Antar du mente GHz. Uansett så er de fleste Centrino-baserte maskinene på markedet idag fra 1.3 til 1.7, så du mente vel P4 m 1.8 GHz? De har jeg ikke sett mangen av. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 1,8 GHz prosessor ja, Om det er 1,7 hadde ikke det vært noe krise heller.... Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg ville gått for en laptop du kan bruke til word , internett ol. ikke grafikk baserte tingene personlig så er jeg imot "desktop" erstatteren. så jeg ville tenkt mest på utseende.. for en laptop kan ikke brukes til noe fornuftigt uansett. ( da tenker jeg på spilling Hadde jeg skulle kjøpt meg en ny laptop hadde jeg tenkt mest på utseende. If it don't looks good. It don't feels good. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Pentium M1.7 er btw MYE bedre enn en 1.8ghz "vanlig" cpu. altså, du må nok kjøpe brukt om du skal ha til den prisen, eller eventuelt kjøpe maskinen i mine specs uten moms Lenke til kommentar
Lokki Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dell 500m eller noen HP laptop hos expert med xp2500mobile cpu. Pris i underkant av 10000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå