[r]endre Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har en gammel IBM pentium III 866 MHz hjemme. Noen som har peiling på hvor mye jeg kan klokke denne ? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg klokker en (enda eldre) PIII 450 MHz til 558 MHz uten problemer (original kjøling og vCore). Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Arg klokking av gammle cpu'er får det til og høre ut som man ikke klokker i det hele tatt, eller at det ikke er noe vits. Men så ser jeg at du har en IBM, og de egner seg vel ikke helt til klokking... Pluss at Fsb,Vcore er borte i biosen da... Mulig det er nå, men sjekk det ut Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har et lite problem, jeg kommer ikke inn i bios Jeg trodde det skulle stå hvilken knapp jeg skal trykke på for å komme inn i setup når jeg starter opp maskinen, men hos meg står det bare hva jeg skal trykke på for å komme inn i avanserte oppstartsmoduser - der bios/setup ikke er noe alternativ. Noen som vet råd ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 endre' date='05/02/2004 : 19:08'] Jeg har et lite problem, jeg kommer ikke inn i bios Jeg trodde det skulle stå hvilken knapp jeg skal trykke på for å komme inn i setup når jeg starter opp maskinen, men hos meg står det bare hva jeg skal trykke på for å komme inn i avanserte oppstartsmoduser - der bios/setup ikke er noe alternativ. Noen som vet råd ? Prøv F8 eller samtlige F knapper under oppstart. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 endre,05/02/2004 : 19:08] Jeg har et lite problem, jeg kommer ikke inn i bios Jeg trodde det skulle stå hvilken knapp jeg skal trykke på for å komme inn i setup når jeg starter opp maskinen, men hos meg står det bare hva jeg skal trykke på for å komme inn i avanserte oppstartsmoduser - der bios/setup ikke er noe alternativ. Noen som vet råd ? Prøv F8 eller samtlige F knapper under oppstart. finnes utalige variasjoner i knapper kan jo nevne minst to til shift+ctrl+enter del shift+ctrl+esc and so on Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 F2 på noken maskiner hadde samme p3 (866MHz) eg og det er liksom ikkje snakk om kor masse du klarer å klokke men kor masse hovudkortet ditt klarer(maks setting av fsb) i mitt tillfelle klarte eg 975MHz med eit gammalt soltek kort, merker jo pina deg ingen forskjell... Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Har prøvd det meste nå, men ingenting funker Får snar ny pc uansett så det gjør egentlig ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå