Gå til innhold

Hjelp til valg av MP3-spiller og headsett

Anbefalte innlegg

Hmmm...nå er jeg grådig usikker altså! Skal jeg bestille iPod vanlig nå? 20GB må vel være best value for money med dock og veske, men det er jo nesten 3700kr!! Tror dere at iPod vil synke i pris når iPod mini kommer i april? Og ryktes det om nye utgaver av vanlig iPod om ikke så lenge? Klarer liksom ikke forsvare å betale over 1000kr mer for iPod vanlig for å få masse GB som jeg helt sikkert aldri kommer til å bruke opp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS: noen som har brukt ipod til å overføre bilder fra digitalkamera, som kan si hvor mye plass et bilde tar? hvor stort er et bilde tatt i høyeste oppløsning på et kamera som har 5mil. pixels? lurer på å kjøpe et slikt..

Endret av caluna
Lenke til kommentar

Glem Ipod. Ærlig talt, den saken er hypet opp! Hvem betaler så mye penger for en mp3 spiller som støtter så få formater, som har en latterlig lav batterilevetid (både mellom hver lading, og mellom bytte av batteri), og er så glatt i overflaten at bare et pust vil sette riper i overflaten?!

Bruk heller pengene på et skikkelig produkt, iriver ihp-120 for eksempel, der får du kvalitet og funksjoner som er verdt pengene. Eller vent til iriver kommer med sine nye spillere i april.

Når det gjelder headset, koss porta pro er et dønn sikkert valg, bra og ikke lenger så dyre (www.komplett.no og www.microplex.no f.eks.)

Lenke til kommentar

Veske? Skal du henge ipoden i beltet? Skal du ha Ipod, så trenger du veske ja, for ellers ripes den opp med en gang. Med tanke på fjernkontrollen, hvis du tar en nærmere titt på den, så ser du hvor simpel den er i forhold til fjernkontrollen som følger med iRiver ihp-120.. Det sier vel litt?

Lenke til kommentar

Har holdt fjernkontrollen til iPod i hånden, den er laget av metall og ser veldig stili ut. Har sett den iRiver spilleren du snakker om også, den er større i volum enn iPod, og designet kan ikke sammenliknes! Og slike ting betyr litt for meg. Så går for iPod.

Lenke til kommentar
Veske? Skal du henge ipoden i beltet? Skal du ha Ipod, så trenger du veske ja, for ellers ripes den opp med en gang. Med tanke på fjernkontrollen, hvis du tar en nærmere titt på den, så ser du hvor simpel den er i forhold til fjernkontrollen som følger med iRiver ihp-120.. Det sier vel litt?

Hva holder du på med egentlig? :angry:

Lenke til kommentar

Iriver er bedere på alle måter+

bedere batteri

mer funksjoner

bedere lyd

ipod -

Ipod her vel bedere utsene(ikke mye)

ipoden er litt oppskryt

zen (i forhold til ipod)

bedere lyd

bedere batteri

mulighet for nytt batteri

nok funksjoner ( mer nyttige funksjoner på zen, tror jeg)

Lenke til kommentar
Glem Ipod. Ærlig talt, den saken er hypet opp! Hvem betaler så mye penger for en mp3 spiller som støtter så få formater, som har en latterlig lav batterilevetid (både mellom hver lading, og mellom bytte av batteri), og er så glatt i overflaten at bare et pust vil sette riper i overflaten?!

Bruk heller pengene på et skikkelig produkt, iriver ihp-120 for eksempel, der får du kvalitet og funksjoner som er verdt pengene. Eller vent til iriver kommer med sine nye spillere i april.

diss; slutt i disse iPod!!!

alt det skite til creative og de derre kan ikkje måle seg med iPod. iPod er bedre på alle mulige måter, dere sier det er bedre lyd i creativ sine? bare bullshit, da har du enten elendige øretelefoner, eller så har du supermann hørsel...

Og ka f**n skal du med en spiller som støtter så sinnsykt mange formater egentlig???

mp3 er omtrent det eneste brukbare formatet... Og wma suger ihvertfall, det er bare en teit liten ting som windows har kommet på...

btw, Funksjoner? Mener du at det ikke er funksjoner på iPod???:dontgetit:

hvor mange spill er det på iriver ihp-120 då??? ;)

Konklusjon: iPod er best.(punktom!) :green:

Endret av Meg sjøl
Lenke til kommentar

Nå må dere holde tungen rett i munnen.

For det første, iRiver er marginalt større enn ipod, jammen ikke mye.

For det andre, jeg har ikke nevnt zen med et eneste ord.

Poenget mitt er at når du skal bruke så mye penger på en mp3 spiller, så hvorfor ikke prøve å maksimere nytte/krone?

Noen må sprekke den ballongen som hypen rundt iPod er blitt. Og nok engang, jeg skjønner ikke at dere godtar å betale 3700 for en 20gb spiller som har 8 timers batterilevetid! Betaler du virkelig ekstra kr for å få 3 spill?

Omiro: Jeg bidrar med et nyansert syn på diskusjonen. Hva er vitsen med et forum dersom alle vinkler saken fra samme ståsted?

Lenke til kommentar
For det første, iRiver er marginalt større enn ipod, jammen ikke mye.

Har ingen kjenskap til iRiver, men i følge spesifikasjonene er faktisk volumet neste 40% større. :dontgetit:

Jeg kan bekrefte at det er mye futt i min iRiver iGP-100 :thumbup:

Får nesten vondt i ørene når jeg kommer til ca.60% volum styrke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...