HåkonN Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ser mer ut som en fyllesyke som gikk alvorlig ut over mobilen.... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er det så vanskelig å holde taket i mobilen eller? En soss jeg kjenner kasta mobilen sin i veggen da han ville ha ny! Den funka etterpå... Men han kverka den på en annen måte også.. Sparka fotball med den ogsånn.. Også lot han bikkja si få bruke den som biteleke.. Men, men.. Mista mobilen min i gulvet for et par timer siden jeg også.. Også var jeg i et prøverom en gang, så hengte jeg buksa mi opp ned på veggen for å prøve en annen.. Mobilen(3510) datt selvfølgelig i gulvet.. Den mista dekninga i rundt et kvarter.. Men den funker fint enda Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Selv mistet jeg den lille flip flop mobilen som var veldig dyr og verdens minste en gang i tiden. For ca 4 år siden en Siemens tror jeg? Mistet den så kort tid etter at jeg fikk den at jeg egentlig aldri fikk noe forhold til den..... Gudene vet hvor den egentlig havnet hen. Den var nok litt for liten ja..... sure penger, det var midt på vinteren og jeg pleide å ha den i fanget når jeg kjørte bil, eller i lomma for å kunne ta den raskt. Var ikke glad i hands free..... Så jeg regner med at den forsvant når jeg åpnet døren og gikk ut et eller sted på veien hjem fra jobb..... Typisk nok så hadde jeg den bestandig på lydløs pga av jobben så det hjalp svært lite å ringe etter den Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Jaja, gammel tråd, men jeg for vel slenge med noe. Mistet min Nokia 8850 i dassen 2 dager etter at jeg hadde fått den. Den kostet den tiden 8000kr Endret 22. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 en flaske pepsi under armen. Slikt blir det krøll av.... ja det gjør det, slutt med den driten med en gang. cola powa!!! sorry, måtte bare reagere da jeg så pepsi Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) haha, mange morsomme historier :!: selv greide jeg å miste min gamle t610 i do (og den lå der i 30 sek ca.), så jeg kjøpte en k700i. Men etter 1 mnd skulle jeg bare skru t610'en fra hverandre for å leke meg litt( ), og plutselig skrudde den seg på. alt: kamera, skjerm, lyd funker fortsatt helt fint.. det kaller jeg kvalitet Endret 22. januar 2005 av eeesh Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 dette er en et år gammel post.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jeg mista min Mc60 oppi dassen hos en kompis... :!: hadde tenkt til og sende sms og pisse samtidig men det gikk dårlig! jeg mista den før hele dammen kom. men etter ulykken vibrerte den hvert minutt.... det syns jeg var litt rart. men jeg tørka mesteparten og la den til tørk. funka bra dagen etter!! :!: ps. jeg har mista Mc60'n i en elv + at jeg har mista den i dusjen. det som forundrer meg er at den lever i fullt monn dagen i dag... bravo mr.bumb Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Fint at noen klarer å lete 1 år tilbake i tid Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Fint at noen klarer å lete 1 år tilbake i tid Han søkte sansynligvis etter poster som handlet om lappskaus. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jaja, gammel tråd, men jeg for vel slenge med noe. Mistet min Nokia 8850 i dassen 2 dager etter at jeg hadde fått den. Den kostet den tiden 8000kr haha, *ler* :!: noe av det morsomste jeg har lest, stakkars deg haha *ler videre* :!: Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jaja, gammel tråd, men jeg for vel slenge med noe. Mistet min Nokia 8850 i dassen 2 dager etter at jeg hadde fått den. Den kostet den tiden 8000kr haha, *ler* :!: noe av det morsomste jeg har lest, stakkars deg haha *ler videre* :!: Jeg var 12år da det skjedde Fikk jævla mye kjeft av fattern Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Da jeg ikke ville ha min 3210 lenger gikk jeg ut og kastet den ca 10m opp i luften mange ganger. Det var ikke nok (Sinnsykt!) så jeg la den likegodt i vasken hjemme. Etter ca 2sek. begynte det og boble i vasken fordi dekselet ikke var vantett. Hadde den vel nedi ca. 5sek og den funket enda! Et par ulemper var det jo. Skjermen funket ikke lenger og lyset var gått, men jeg kunne enda ringe med den. SÅ da jeg ikke klarte å ta knekken på den på de måtene gikk jeg og hentet en stoor tang og ødela den på den måten. Ganske spennendes egentlig. Anbefales på det sterkeste.. Har nesten gjort akkuratt det samme min min eldste mobil (forøvrig en bosh, heheh) og det er utrolig hvor mye en mobil egentlig tåler!! Oppererte den helt, tok ut ledninger og massa styr den funka helt til jeg ødela batteriet... Morro assa Har dere en gammel mobil er det absolutt vært et forsøk!! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg var 12år da det skjedde Fikk jævla mye kjeft av fattern Hadde jeg hatt en 12-åring ville jeg ikke gitt han/hun noe som helst til 8000 som lar seg ødelegge. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hadde jeg mista en MC60 oppi dassen ville jeg heller prøvd å spyle ned tror jeg. Hehe.. Jeg skulle nok ha gjort det samme, riktignok etter å ha tenkt meg om. - Det verste er min 3310 som fortsatt lever, tross utallige mords-forsøk. Sist ut var etter en sammenkomst tidligere denne helgen, når jeg så snø og da måtte jeg sjekke ut hvor langt den fløy. Men ærlig talt, snart må den bli knust, 3310 som partymobil er litt ut nå P.S. Ja, 3310 flyger svært godt foresten, særlig med spinn... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg var 12år da det skjedde Fikk jævla mye kjeft av fattern Hadde jeg hatt en 12-åring ville jeg ikke gitt han/hun noe som helst til 8000 som lar seg ødelegge. Jeg plaget fattern i 7 hele dager for å få den tlf'en. Til slutt kjøpte han den til meg Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hvorfor poster folk fortsatt i denne tråden? det er en et år gammel post og den er ikke akkurat spesielt inerresant heller Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Tråden har tydeligvis en egen sjarm over seg. Jeg for min del skjønner ikke hvordan den ble dratt opp til å begynne med Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 :!: kødder du, går det ann? Jaja, den mobilen fikk vertfall litt mer smakfull stil etterpå Lenke til kommentar
friskies Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Godt forsøk, men dette er ikke en ny verdensrekord. Verdensrekorden i "Mongolid mobil-håndtering" tok en kompis av meg for noen år siden... Han stod og snakka i telefonen mens han tisset, og mista telefonen i dass. Neste helg spurte han om å få låne telefonen min, fordi hans var ødelagt etter det lille uhellet. Etter en stund kom han ut fra badet, med min telefon i hånden, og den var gjennomvåt den også... Det var forsåvidt en T28, kostet noen lapper den gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå