Gå til innhold

Mista mobilen oppi lappskaus..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker da jeg hadde n6600. Jeg var på treningstudio og selvfølgelig ringte mobilen mens jeg satt og skiftet til treningstøy. jeg la mobilen i bagen dum som jeg var og da jeg kom ned igjen etter trening, viste det seg at sjampoo flasken var lekk så hele mobilen var full av sjampoo. Så bar det av sted til mobilbutikken og vente i en måned på verdibrev. Kjøpte siemens sx1 og var kjempefornøyd med den bortsett fra tastene da men man blir vant til det. Så sist sommer klarte min mormor å søle te på den. mobilen funket fint til jeg skulle oppgradere den. Da var den dau. hehe.

Selvfølgelig var mobilen sunket i verdi så der satt jeg igjen med en k700i nedtur.

Lenke til kommentar

Mange morsomme historier, gøy lesning! :)

 

Har ikke sett tråden før, til tross for at jeg har lest foraene her i noe over 3 år. Hva i all verden er vitsen med å skrive egne innlegg bare for å klage på at det er en gammel tråd? Hvis dere ikke liker tråden, ikke les den, og la andre kose seg med den istedet. 3 stykker som klager på dette like etter hverandre. Latterlig.

 

Hadis: Det var ingen bump, tror du bør lese deg til hva det ordet faktisk betyr.

 

Har ingen spennende historie selv - jeg har mistet mobilen i bakken en eneste gang. Mest skade på mobilen min fikk jeg den gangen jeg prøvde å bruke den til å jekke øl med - to svære riper. Så, dere som har gode historier - kom med dem!

Lenke til kommentar

Jeg var 12år :p da det skjedde  :D

 

Fikk jævla mye kjeft av fattern  :no:

Hadde jeg hatt en 12-åring ville jeg ikke gitt han/hun noe som helst til 8000 som lar seg ødelegge. :wow:

Jeg plaget fattern i 7 hele dager for å få den tlf'en. Til slutt kjøpte han den til meg :p

haha *ler igjen* det har skjedd med meg og! haha, men jeg mista "bare" fattern sin gamle P900, men han brydde seg ikke, fordi han fikk den av jobben!

Lenke til kommentar

Her var det mange artige historier. Det meste av elektronisk utstyr er nok mer robust enn man tror.

 

Jeg kastet en gang min gamle Samsung S100 i 45 graders vinkel omtrent alt jeg maktet. Telefonen var ikke engang veldig gammel da det skjedde. Grunnen til at jeg kastet alt jeg maktet, var fordi jeg ikke ville at den skulle lande i havet. Var nemlig i en båt akkurat da :p.

 

Telefonen landet rett på en fjærstein. Ingen skade skjedd.

 

Telefonen er i livet den dag i dag, men med en treskrue som antenne (limt med limpistol).

 

 

 

Forøvrig er vel ikke lapskaus det verste. Jeg har mistet alle mine mobile svært mange ganger i snøen, men ingen skade skjedd med unntak av min første mobil. Det var en Ericsson T10 :).

 

 

 

Jeg glemte også laptopen på taket på bilen en gang, men det blir en annen historie :p. Har også mistet den i gulvet et par ganger, fra omtrent 1,40 meters høyde.

Lenke til kommentar

La igjen min Nokia 3310 på biltaket til en kamerat. Etter vi hadde kjørt et stykke fant jeg ut hva som hadde skjedd. Vi kjørte tilbake, (stoppa all trafikken) og plukket opp alle delene satte den sammen. Det verste er at den funka fett i hvertfall 1år til. hehe.. ;) tjoho

Lenke til kommentar
La igjen min Nokia 3310 på biltaket til en kamerat. Etter vi hadde kjørt et stykke fant jeg ut hva som hadde skjedd. Vi kjørte tilbake, (stoppa all trafikken) og plukket opp alle delene satte den sammen. Det verste er at den funka fett i hvertfall 1år til. hehe.. ;) tjoho

Haha! Konge!! :thumbup:

Eneste som skjer med min mobil når jeg mister den er at dekselet faller av..

Men å miste laptopen fra taket på bilen er vel i rareste laget ;)

Tenk på han som kjørte bak dere da den falt av :!:

Lenke til kommentar
La igjen min Nokia 3310 på biltaket til en kamerat. Etter vi hadde kjørt et stykke fant jeg ut hva som hadde skjedd. Vi kjørte tilbake, (stoppa all trafikken) og plukket opp alle delene satte den sammen. Det verste er at den funka fett i hvertfall 1år til. hehe.. ;) tjoho

Har en lignende historie som det der. Onkelen min hadde i sin tid en svær jævel av en Phillips "mobil"telefon. Dette var i gamle dager hvor telefonene bestod av en stor boks med påmontert telefonrør.

 

En dag da han skulle på jobb plasserte han den på taket av bilen før han låser opp døra. Setter seg inn, og kjører av gårde. For de som er kjent i området så kjørte han fra Jessheim til Oslo, altså et godt stykke.

 

...uten å tenke over at det lå en veldig dyr telefon på taket...

 

 

Han hadde ikke tatt av skistativene sine så telefonen satt ganske så trygt hele veien fram til byen til tross for at han holdt relativt god hastighet. Heldigvis måtte han ikke foreta noen bråbremser så den holdt seg på plass i en drøy halvtime på taket.

 

 

...helt til han skulle parkere på jobb såklart. Da stoppet han foran en vegg og telefonen føk framover, landet på panseret og ripet lakken det for noen tusen før den suste inn i veggen foran bilen og knuste.

Lenke til kommentar
La igjen min Nokia 3310 på biltaket til en kamerat. Etter vi hadde kjørt et stykke fant jeg ut hva som hadde skjedd. Vi kjørte tilbake, (stoppa all trafikken) og plukket opp alle delene satte den sammen. Det verste er at den funka fett i hvertfall 1år til. hehe.. ;) tjoho

Har en lignende historie som det der. Onkelen min hadde i sin tid en svær jævel av en Phillips "mobil"telefon. Dette var i gamle dager hvor telefonene bestod av en stor boks med påmontert telefonrør.

 

En dag da han skulle på jobb plasserte han den på taket av bilen før han låser opp døra. Setter seg inn, og kjører av gårde. For de som er kjent i området så kjørte han fra Jessheim til Oslo, altså et godt stykke.

 

...uten å tenke over at det lå en veldig dyr telefon på taket...

 

 

Han hadde ikke tatt av skistativene sine så telefonen satt ganske så trygt hele veien fram til byen til tross for at han holdt relativt god hastighet. Heldigvis måtte han ikke foreta noen bråbremser så den holdt seg på plass i en drøy halvtime på taket.

 

 

...helt til han skulle parkere på jobb såklart. Da stoppet han foran en vegg og telefonen føk framover, landet på panseret og ripet lakken det for noen tusen før den suste inn i veggen foran bilen og knuste.

Jøssda! Veide ikke de telefonene noe rundt 4kg?

Det å ha ting på taket av bilen er visst ikke upopulært :!:

Hvor mye kosta den "mobilen" da? :cool:

Var vel mer som en bærbar telefonkiosk.. :D

 

Kompisen min mista 3650-en sin i vannet i nord-norge utafor Senja han.. :ermm:

Faren hans dykka etter den to dager senere, og den fungerte i rundt en time før sim-kortet rusta.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...