Gå til innhold

Mista mobilen oppi lappskaus..

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bære en tallerken med lappskaus fra kjøkkenet og inn i stua samtidig som jeg hadde mobilen i hånda og en flaske pepsi under armen. Slikt blir det krøll av....

Veldig meningsløs post, er fullstendig klar over det. Men det er tross alt ikke hver dag man mister en mobiltelefon oppi lappskausen sin... :blush:

For de som måtte lure, fikk ingen fukt- eller matskader. Måtte bare vaske dekselet og sånn.

kjekk.jpg

kjekk2.jpg

EDIT: Det ser ut som om noen har spydd på den... :wow::wow:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hadde ikke vært en idee og tørket mobilen i steden for å ta bildene, tanke på hva som kan skje med mobilen?

men det var litt morsomt..hehe :D

Den landet med kameraet ned, der er det ganske "tett" så jeg tok sjansen på å drøye tørkinga i ett minutt. Tenkte det kunne være artig å slenge ut bilde her. Mobilen har ikke vært så ren som den er nå siden den var ny, funker fett fortsatt.

Lenke til kommentar
Det hadde ikke vært en idee og tørket mobilen i steden for å ta bildene, tanke på hva som kan skje med mobilen?

men det var litt morsomt..hehe :D

Den landet med kameraet ned, der er det ganske "tett" så jeg tok sjansen på å drøye tørkinga i ett minutt. Tenkte det kunne være artig å slenge ut bilde her. Mobilen har ikke vært så ren som den er nå siden den var ny, funker fett fortsatt.

Ja, oki.

Jeg tenkte bare på hva som kunne ha skjedd, hvis du hadde drøyd tørkinga litt lenge, ikke noe annet.

men det var bra at det gikk bra da, hehe

Lenke til kommentar

Lapskausen er jo litt tjukk, så den trenger ikke så lett helt inn til all elektronikken - sikkert derfor det gikk bra :) Men nå har du lapskausdeksel på mobilen... hmm.. en forretningside kanskje? Mobil med lapskaussmak.. og lukt...

Morsom historie!

Noen flere med lignende opplevelser/tabber?

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Gjorde nesten det samme selv en gang.. hadde laget sånn ferdig spaghetti ala capri sak og holdt hjemmetelefonen( eller prata i den eller noe) og så sa det plopp og den dukka ned i spaghettien.. ( Det er en simens gigaset micro, så den er jo nesten som en mobil i utseende) . Tok den opp og skrudde den av og vaska dekselet, den funka som bare det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...