Magnum p.i. Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg skulle bære en tallerken med lappskaus fra kjøkkenet og inn i stua samtidig som jeg hadde mobilen i hånda og en flaske pepsi under armen. Slikt blir det krøll av.... Veldig meningsløs post, er fullstendig klar over det. Men det er tross alt ikke hver dag man mister en mobiltelefon oppi lappskausen sin... For de som måtte lure, fikk ingen fukt- eller matskader. Måtte bare vaske dekselet og sånn. EDIT: Det ser ut som om noen har spydd på den... Endret 5. februar 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Først så deretter ...Sorry men, dette var bare utrolig morsomt. Shit, nå ble jeg sulten Endret 4. februar 2004 av tbone Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 HVordan i all verden klarte du å miste mobilen i lapskausen???? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Du er uten tvil veldig flink walter Den får vel også lukt-skader når noe av maten begynner å.... herregud.... Endret 22. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
ratm Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal være glad at det ikke var jeg som lagde lapskausen for min pleier å være ekstremt tynn Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hehe, det skal ikke være lett Rart den ikke ble fuktskadet igrunn, men du var kanskje litt heldig? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det hadde ikke vært en idee og tørket mobilen i steden for å ta bildene, tanke på hva som kan skje med mobilen? men det var litt morsomt..hehe Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Det hadde ikke vært en idee og tørket mobilen i steden for å ta bildene, tanke på hva som kan skje med mobilen?men det var litt morsomt..hehe Den landet med kameraet ned, der er det ganske "tett" så jeg tok sjansen på å drøye tørkinga i ett minutt. Tenkte det kunne være artig å slenge ut bilde her. Mobilen har ikke vært så ren som den er nå siden den var ny, funker fett fortsatt. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 HVordan i all verden klarte du å miste mobilen i lapskausen???? Vet ikke helt, hadde tallerkenen i hånda, brus og mobilen i den andre. Så fulgte jeg med på tv'n mens jeg satt det fra meg. Så plutselig hørte jeg et "plopp" å mobilen lå plutselig oppi maten min. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det hadde ikke vært en idee og tørket mobilen i steden for å ta bildene, tanke på hva som kan skje med mobilen?men det var litt morsomt..hehe Den landet med kameraet ned, der er det ganske "tett" så jeg tok sjansen på å drøye tørkinga i ett minutt. Tenkte det kunne være artig å slenge ut bilde her. Mobilen har ikke vært så ren som den er nå siden den var ny, funker fett fortsatt. Ja, oki. Jeg tenkte bare på hva som kunne ha skjedd, hvis du hadde drøyd tørkinga litt lenge, ikke noe annet. men det var bra at det gikk bra da, hehe Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Lapskausen er jo litt tjukk, så den trenger ikke så lett helt inn til all elektronikken - sikkert derfor det gikk bra Men nå har du lapskausdeksel på mobilen... hmm.. en forretningside kanskje? Mobil med lapskaussmak.. og lukt... Morsom historie! Noen flere med lignende opplevelser/tabber? Endret 5. februar 2004 av jendor Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Geniale bilder! Virkelig appetittvekende! For en smakfull telefon. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Er ikke no bedre jeg....klarte å miste min oppi nudell suppa mi... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Gjorde nesten det samme selv en gang.. hadde laget sånn ferdig spaghetti ala capri sak og holdt hjemmetelefonen( eller prata i den eller noe) og så sa det plopp og den dukka ned i spaghettien.. ( Det er en simens gigaset micro, så den er jo nesten som en mobil i utseende) . Tok den opp og skrudde den av og vaska dekselet, den funka som bare det.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 HAHA, godt gjort! Greier stadig vekk å miste mobilen på bakken o.l, men ikke oppi maten! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 En kompis klarte å miste mobilen på grillen i sommer... han sendte sms mens han skulle snu pølsa...hehe...(han var ikke helt edru heller, men..) Mye smelta plastik der ja.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Åssen gikk det med mobilen?? Bortsett fra at plastikken smelta?? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 smelta plastik som lukter så godt..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå