maqueman Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fikk meg en Philipps 731 DVD spiller til Jul, men da den er sone 2, funker selvsagt ikke mine importerte amerikanske filmer. Har sett endel metoder for å gjøre den sonefri. Har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Dessverre. Men har du skjekket på produsentens hjemmeside? Evt. søk på google.com! Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) har du en dvd brenner kan du gjøre filmen sonefri med dvddecrypter og brenne den ut på nytt, eller kanskje dette funker ? Region code hack posted by Frode A, August 23 2003: Press ?OPEN / CLOSE? on the front panel, so that you operate when the tray is open. Use the Remote Control unit to slowly key in 9 , 9 , 9 , 9, 0 in that order. Press ?OPEN / CLOSE? again, the DVD player will return to normal operation. (You can check region by pressing display button on remote when tray is open) tatt herfra http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks.php?select=Philips+DVD+731 Endret 4. februar 2004 av s_M_p Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) He he, det sitatet der er faktisk det eneste jeg også har funnet på nettet om min DVD spiller. Har ikke DVD brenner, men må vel investere i det. Jobber litt med DV video, og da trengs det harddiskplass, og å brenne ut på cd er mest bare plagsomt. DVD brenner hadde vært pent. Men selvsagt hadde det vært kult hvis den enkle oppskriften du siterer hadde fungert Har sendt mine tre importfilmer (bare 3 ) til en kammerat. Skal sjekke om kodinga fungerer når jeg får de tilbake! Endret 4. februar 2004 av maqueman Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Feilpostes og flyttes. Skal ligge under Lagringsmedier. Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Ok, ville bare si at oppskriften fungerte som en drøm på min spiller, og den er nå sone fri! Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå