stalemate Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har nettopp hatt et lite problem med vannkjølinga mi. nå ser imidlertid alt ut til å fungere, men jeg har fått et nytt problem. like etter verifiseringa av DMA-pool data (ellerno), så kommer det en liste over enheter i systemet, og tilhørende irq-adresse. her og der er det to som har samme adresse, og dette vil føre til krøll (??). Har ikke helt fult ut hvordan jeg skal få retta på dette problemet, har et epox 8rda - kort, 1gb minne (512+256+256), og en XP2100 som kjører på XP2700, samt to stk samsung SP1614N Nedklokking, safemode, minnekombinasjoner, disabling av onboard lyd og nettverk, mild vold og bannlysing til tross - det funker ikke. Imidlertid - og dette er besynderlig, og urovekkende - linux kjører. nema problema. hjelp meg, jeg vil ha blanke ting og ikke nerdegrå linux! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hjelp meg, jeg vil ha blanke ting og ikke nerdegrå linux! Du mente omvendt nå? Sist gang jeg sjekket de nyeste Linux distro'ene så var disse langt blankere og mindre grå en Windows. Var ikke mye til hjelp for deg dette, men måtte bare kommentere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå