LilleG Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kan noen si meg hvorfor komplett er så mye dyrere en Itbutikken på dette korte. mange som skryter av komplett.no, men vist korte er så mye billigere hos itbuttiken.no er ikke dem bedre? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg betaler heller litt ekstra på Komplett for å få god service hvis jeg skulle trenge det. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Er nesten snakk om 800,- kr her da Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg betaler heller litt ekstra på Komplett for å få god service hvis jeg skulle trenge det. veldig merkelig og tenke slik HELE tia burde vore open for nye ting ellers kan komplett bli som telenor! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kan vel komme av det de betalte for kortet den datoen det ble kjøpt inn på lager? ITbutikken har ikke kortet på lager, i motsetning til komplett. Som vi alle vet så synker det meste av hardware i pris etterhvert, og det lønner seg aldri å ha noe inne på lager lenge. Komplett har sikkert kjøpt inn sine kort for en stund siden (har 50-99 på lager), og har priser deretter (blir sikkert justert når / hvis de en gang kjøper inn nytt parti.. ITbutikken har som nevnt ikke kortet på lager, og nyter dermed godt av siste pris fra leverandør. Kortet er likevel 18,4% dyrere på komplett, og prisforskjellen er såpass stor at jeg hadde nok (om jeg skulle ha det kortet) kjøpt fra ITbutikken - eller sendt mail til komplett om det var feilpriset, hehe ;p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fullstendig liste: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14270 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg betaler heller litt ekstra på Komplett for å få god service hvis jeg skulle trenge det. veldig merkelig og tenke slik HELE tia burde vore open for nye ting ellers kan komplett bli som telenor! Mulig du synes det er merkelig, men det er flere enn meg som tenker sånn. Uansett, hvis ITbutikken ikke har den på lager er det jo ikke spesielt rart at de er billigere. Du kan heller ikke sammenligne Komplett og Telenor. Håpløs sammenligning. Endret 4. februar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Komplett's kort er jo en VIVO da. Kan det være det som utgjør prisforskjellen? Aner ikke hva ITButikken selger, ettersom de ikke informerer om det er ett VIVO kort, men det er jo viktig å sjekke at produktene er identiske før man klager på prisen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Komplett's kort er jo en VIVO da. Kan det være det som utgjør prisforskjellen? Aner ikke hva ITButikken selger, ettersom de ikke informerer om det er ett VIVO kort, men det er jo viktig å sjekke at produktene er identiske før man klager på prisen. Alle 9800XT er VIVO så vidt meg bekjent... Det er også et kjent faktum at IT-butikken pleier å være billig på ting de aldri har hatt på lager og heller aldri har planer om å ta inn. edit: VIVO = Video In Video Out Betyr at kortet kan både sende ut bildesignal og ta inn Endret 4. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg betaler heller litt ekstra på Komplett for å få god service hvis jeg skulle trenge det. veldig merkelig og tenke slik HELE tia burde vore open for nye ting ellers kan komplett bli som telenor! Mulig du synes det er merkelig, men det er flere enn meg som tenker sånn. Uansett, hvis ITbutikken ikke har den på lager er det jo ikke spesielt rart at de er billigere. Du kan heller ikke sammenligne Komplett og Telenor. Håpløs sammenligning. ja ikke so go sammenlikning men gor ann og trekke linjer. Hvis folk driter i pris kan et firma fo mer av markedet enn det vi forbrukere har godt av. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Ja, men noen av oss velger å betale litt ekstra for en god tjeneste. Hvis jeg er fornøyd med servicen på Komplett, Telenor, Rimi osv, fortsetter jeg gjerne å handle der fremfor å benytte en butikk jeg har hørt mange klager på. Jeg handler naturligvis andre steder, og du bør ikke være redd for at Komplett kommer til å ble en monopol-bedrift slik Telenor (Televerket) var i sin tid. Endret 4. februar 2004 av Swag Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 hva med ASUS Radeon 9800XT 256Mb til 4370,- av databutikken.no Står at dem har den inne å. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva med ASUS Radeon 9800XT 256Mb til 4370,- av databutikken.no Står at dem har den inne å. Stoler ikke på en nettbutikk som har en blanding av norsk/svensk/dansk på sidene sine... Men det er vel bare meg Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Itbutikken har grei nok service. Men prøv å bestille noe stort og tungt derfra. feks et stort tung høytalersett eller en crt skjerm. Da tar det laaang tid å få det opp. Og skulle du bli plaga med det produktet, så tar det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid å få det ned til danmark. Selv om de har et kontor i norge så går alle ordrene deres meg bekjent fra dette danmarkkontoret og til norge med container og visa versa på returer. Denne sendes når den er full, det tar i de tilfellene jeg vet om ca 14dager. Så da tar det fort nesten 1 mnd å få nytt tilbake selv om det er garantisak. Dette kan være en tanke å ta med seg. Man kan selvfølgelig gamble med at produktet aldri blir noe feil med. Men det er jo en stor sjanse. Dette var bare noen kloke ord fra meg Endret 4. februar 2004 av Onanias Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Mitt sapphire 9800xt kort er ikke vivo bare vo. Tror forresten kortet til itbutikken er bulk eller lite retail, men det står jo ikke noe om det men hvis det er tilfellet så er softwaren du får med+ vivo verdt de 700 kr (nesten) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Mitt sapphire 9800xt kort er ikke vivo bare vo.Tror forresten kortet til itbutikken er bulk eller lite retail, men det står jo ikke noe om det men hvis det er tilfellet så er softwaren du får med+ vivo verdt de 700 kr (nesten) Tror alle xt kort til asus har vivo Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Slettet. Kan ikke lese skikkelig. Endret 7. februar 2004 av Falconer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå