C0bra Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Skal nå kjøpe meg powercolor 9800PRO og lurte på hvilken GPU/VPU blokk dere vil anbefale? Har sett litt på maze4 men den er litt dyr i mine øyne, så er det noen som er like bra og billigere? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har Maze 4 med pelt. Kunne ikke fått noe bedre. Anbefales selv om du ikke har penger atm. Er verdt å hoste opp litt ekstra. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har Maze 4 med pelt. Kunne ikke fått noe bedre. Anbefales selv om du ikke har penger atm. Er verdt å hoste opp litt ekstra. Hvilket skjermkort har du, og hvilken temperatur har du på kortet ? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har Maze 4 med pelt. Kunne ikke fått noe bedre. Anbefales selv om du ikke har penger atm. Er verdt å hoste opp litt ekstra. Er ikke penger til blokka som stopper når det gjelder pelt, men må ha ekstra psu også.. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hvor stor PSU må man ha for å bruke pelt da? Har ei 360W jeg. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har Maze 4 med pelt. Kunne ikke fått noe bedre. Anbefales selv om du ikke har penger atm. Er verdt å hoste opp litt ekstra. Er ikke penger til blokka som stopper når det gjelder pelt, men må ha ekstra psu også.. Du trenger ikke noe ekstra PSU til det peltieret der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå