Gå til innhold

Nye Hodetelefoner til TG04.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg har lett gjennom tidligere topics, men ingen ligner spm. jeg stiller dere akkurat nå.

Jeg har for øyeblikket et parr KOSS UR-20 Headset, som egentlig fungerer helt okey, men den har da ikke mic. Jeg vil egentlig gå over til Sony denne gangen, for og prøve noe nytt. Jeg lurer da altså på om dere vet om noen Sony headphones som blir levert med mic? Her i norge altså? Og kan dere gi meg URL til et sted de har store utvalg av Sony Headphones? (vet det ikke er så altfor mange).

Til TG er jeg ikke helt sikker på om det lønner seg og ha "tette/store" eller "ikke-tette/små", de jeg drar sammen med kommer ikke til og bruke Ventrilo, og da er det en fordel og kunne høre dem utenom :)

Jeg er kanskje egentlig mest keen på de litt mindre modellene. Har tittet på noen på elkjøp osv, men finner ingen med mic.

Noen som vet?

petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel egentlig best med noen lukkede (som oftest av den store typen) slik at du ikke plager de rundt deg med støy og ikke minst slipper å høre på deres. På den andre siden er ddet jo litt irriterende når man aldri får med seg at folk snakker til deg før de prikker deg på skulderen...

Lenke til kommentar
Er vel egentlig best med noen lukkede (som oftest av den store typen) slik at du ikke plager de rundt deg med støy og ikke minst slipper å høre på deres. På den andre siden er ddet jo litt irriterende når man aldri får med seg at folk snakker til deg før de prikker deg på skulderen...

enig... Men er fast bestemt på Sony nå =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...