Straydog Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Greide det sjæl jeg gitt... bare at jeg brukte CTL+ALT GR + Del Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er ikkje så vanskelig det. Eg kjem akkurat borti deleteknappen med tommel på alt og peikefinger på ctrl.. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hehe greide faktisk å trykke Ctrl+ALT Gr + Delete med kun høyre tommel og pekefinger Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det var enkelt, men jeg sitter på bærbar pc. Jeg burde klare det på ett vanlig tastatur også, jeg har nokså lange fingre siden jeg spiller piano. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, for det er jo allmennt kjent at man får lange fingrer av å spille piano. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, for det er jo allmennt kjent at man får lange fingrer av å spille piano. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Alle som leser denne posten kommer til å prøve! Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, for det er jo allmennt kjent at man får lange fingrer av å spille piano. Jepp. Akkurat som man får lange tær av å spille fiolin Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det var enkelt, men jeg sitter på bærbar pc. Jeg burde klare det på ett vanlig tastatur også, jeg har nokså lange fingre siden jeg spiller piano. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) det er da ikke noe problem...jeg kan da også ta 1,5 oktav på et piano EDIT:ja 1,5 oktav. jeg kan også ta rundt en kolaflaske slik at tommelen og langefingeren møtes. glemte jeg å si at jeg er 1,9m høy? Endret 7. februar 2004 av Proidiv Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 1,5 oktav?! Jeg klarer bare en + 2 intervaller eller noe, altså C-E+1 Tar du C-G+1 eller noe, da? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 1,5 oktav?! Jeg klarer bare en + 2 intervaller eller noe, altså C-E+1 Tar du C-G+1 eller noe, da? Den skjønte jeg ikke? Men back-to-topic, prøvde å få en lærer jeg har som er 2 meter, han klarte det ikke. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Regner med at han mente E'n som kommer etter C'n i neste oktav.... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jepp, det jeg mente, ble bare litt klønete formulert... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) dette blir som om jeg viser noe harware relatert til kompisene mine ^ edit: ja, je mente det derre med pianoet Endret 6. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal vi legge diskusjonen om pianoet død, og konsentrere oss om typen med lange fingre? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) fingrene? hele hånda er jo sånn mutant aktig stor! Endret 8. februar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Testa! Klarer det der med en hånd jeg og, men riktignok så må space tasten ned også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå