Format71 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Går det an å finne ut hvem som tilbyr bredbånd her jeg bor, uten å måtte sjekke for hver eneste leverandør man kommer over? Bor i Tromsø, og har foreløpig funnet Tele2 TeleNor BlueCom Catch Tiscali Har kabel via Avidi, men er litt lei... 350,- for 512/128 er jo ikke så billig, også syns jeg den dropper ut litt for ofte... -Vegar Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Med den rekken der av leverandører på plass, så kan jeg med sikkerhet si at du kan få DSL løsning fra alle leverandører av ADSL i Norge som ønsker å dekke ditt område. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ser ut som du kan velge og vrake mellom andre ISPer, noe jeg ikke kan. Jeg sitter også med Telenor Avidi, og den eneste grunnen til det er at ingen andre kan tilby "bredbånd" til meg. Hvor i tromsø bor du? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Anbefaler catch på det varmeste. Her får du hva du betaler for. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Anbefaler catch på det varmeste. Her får du hva du betaler for. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 s& ikke NGT i lista jeg =/ Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Man får ikke NGT i tromsø. De har ikke planlagt det opp hit enda etter det jeg har skjønt. Jeg sitter på et avidi abbonement jeg og, men det er kun for at det er inkludert i husleia. Når jeg flytter ut til sommeren kommer det muligens til å bli SDSL Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Anbefaler catch på det varmeste. Her får du hva du betaler for. Enig i, de har jo engen dedikert gameserver Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg bor i Hamna, nord på øya. NGT leverer noen steder i Tromsø. En kammerat av meg har nettopp hoppet over fra Telenor til NGT, men han fikk kun et 'Alpha'-abonnement noe som betyr redusert hastighet i forhold til var søringene får. Har catch på jobb og har veldig lyst på det hjemme også, men fy for en pris! -Vegar Lenke til kommentar
stoneman Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kan si meg enig med at Catch anbefales på det sterkeste. Har hatt dem selv i snart to år, veldig lite nedetid og veldig gode linjer. Også har de gameserver som står i Bodø så det må være bra for deg som holder til i Tromsø. Dyrt er det, men Mercedes er også dyrere enn Huyndai! PS: en kompis av meg kjøpte linje hos dem for noen uker siden, da hadde de kampanje med gratis etablering (både på SDSL og ADSL) vet ikke om den kampanjen går ennå. Lenke til kommentar
magnus99 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 www.directconnect.no Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg bor i Hamna, nord på øya. NGT leverer noen steder i Tromsø. En kammerat av meg har nettopp hoppet over fra Telenor til NGT, men han fikk kun et 'Alpha'-abonnement noe som betyr redusert hastighet i forhold til var søringene får. Har catch på jobb og har veldig lyst på det hjemme også, men fy for en pris! -Vegar Prisene er på vei ned oss catch nå. Spesielt tilkoblings avgiften er redusert kraftigt. Men som sakt så får du hva du betaler for. Slenger gladligt ut en extra 100-200 kr i mnd for et kvalitets produkt som dette... Lenke til kommentar
tasle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Alle de jeg har sjekket ut leverer ADSL i Tromsø. Selv har jeg Bluecom og bor relativt nært sentralen, så hastigheter er bare å velge og vrake i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå