Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem tilbyr ADSL her jeg bor?

Anbefalte innlegg

Går det an å finne ut hvem som tilbyr bredbånd her jeg bor, uten å måtte sjekke for hver eneste leverandør man kommer over?

Bor i Tromsø, og har foreløpig funnet

Tele2

TeleNor

BlueCom

Catch

Tiscali

Har kabel via Avidi, men er litt lei... 350,- for 512/128 er jo ikke så billig, også syns jeg den dropper ut litt for ofte...

-Vegar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får ikke NGT i tromsø. De har ikke planlagt det opp hit enda etter det jeg har skjønt. Jeg sitter på et avidi abbonement jeg og, men det er kun for at det er inkludert i husleia. Når jeg flytter ut til sommeren kommer det muligens til å bli SDSL

Lenke til kommentar

Jeg bor i Hamna, nord på øya.

NGT leverer noen steder i Tromsø. En kammerat av meg har nettopp hoppet over fra Telenor til NGT, men han fikk kun et 'Alpha'-abonnement noe som betyr redusert hastighet i forhold til var søringene får.

Har catch på jobb og har veldig lyst på det hjemme også, men fy for en pris!

-Vegar

Lenke til kommentar

Kan si meg enig med at Catch anbefales på det sterkeste. Har hatt dem selv i snart to år, veldig lite nedetid og veldig gode linjer. Også har de gameserver som står i Bodø så det må være bra for deg som holder til i Tromsø.

Dyrt er det, men Mercedes er også dyrere enn Huyndai!

PS: en kompis av meg kjøpte linje hos dem for noen uker siden, da hadde de kampanje med gratis etablering (både på SDSL og ADSL) vet ikke om den kampanjen går ennå.

Lenke til kommentar
Jeg bor i Hamna, nord på øya.

NGT leverer noen steder i Tromsø. En kammerat av meg har nettopp hoppet over fra Telenor til NGT, men han fikk kun et 'Alpha'-abonnement noe som betyr redusert hastighet i forhold til var søringene får.

Har catch på jobb og har veldig lyst på det hjemme også, men fy for en pris!

-Vegar

Prisene er på vei ned oss catch nå. Spesielt tilkoblings avgiften er redusert kraftigt.

Men som sakt så får du hva du betaler for. Slenger gladligt ut en extra 100-200 kr i mnd for et kvalitets produkt som dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...