Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
ok så det vil ta en stund før de nye kommer ja. Men du snakka om nfroce 3 hovedkort til den prosessoren. Jeg finner ikke et nforce 3 hovedkort til socket 754 på komplett.no der jeg har tenkt å bestille maskina. Vet du det ?

Selger ikke det på komplett nei. Sjekk hardwarebutikken.no.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
men hva mente du med at 64 bit systemet kom. Det jeg lurer på er om jeg bør vente med ny data eller kjøpe nå.

Du kan kjøpe nå, men når det nye operativsystemet kommer senere i år, blir det _enda_ mer fart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
når kommer det og hva inneberer det? Vil min maskin også gå raskere eller bare de nye??

En 64-bits basert maskin vil gå opp til 30% raskere. Vet ikke når det kommer.

Lenke til kommentar

Nåja du kan ikke si med 100% at det vil stemme, men somsakt vil tiden vise om du og andre har rett i den påstanden, om at 64 bit maskinr vil være opp til 30% raskere.

Men det skal bli artig å se om du har rett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nåja du kan ikke si med 100% at det vil stemme, men somsakt vil tiden vise om du og andre har rett i den påstanden, om at 64 bit maskinr vil være opp til 30% raskere.

Men det skal bli artig å se om du har rett.

Det er testet med en Beta-versjon av OS'et ;)

Lenke til kommentar
jeg skal ha et av de beste radeon korta. 9800 eller noe sånt. Hva slags skjerm er det du prater om??

Dette tror jeg: http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=24&GrpID=1

ja, ser at du ikke sparer på noe i hvert fall... :)

etter min mening blir det litt overkill å kjøpe dette kortet. Den høye prisen blir ikke rettferdiggjort ved den marginale ytelseforbedringen som finnes i dette kortet kontra andre radeon 9800-kort.

Jeg har akkurat kjøpt PowerColors radeon 9800PRO-kort etter mange anbefalinger fra folk på dette forumet. Jeg er ikke noen ekspert selv, men det ligger guider på dette forumet som forteller deg hvordan man "flasher" kortet slik at det yter på samme måte som 9800XT.

PowerColor-kortet koster bare et par tusen kr også, penger spart..

Når man kjøper en glimrende maskin med et bra skjermkort så ønsker man også en bra skjerm.

Jeg har lest en del tester, og alle anbefaler å kjøpe en skjerm hvor man kan bruke en digital kabel for å overføre signaler mellom skjerm og pc, altså en DVI-kabel.

Den skjermen som du hadde hentet frem har ikke denne muligheten, den er bare analog.

Må du ha en 19"?

Du vet at dette omtrent tilsvarer en 21" CRT-skjerm?

Håper jeg kunne hjelpe litt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
PowerColor 9800Pro

Prøv denne linken her

Når det gjelder skjerm, så kjøpte jeg nettopp en Samsung 17" Syncmaster 173T. Har lest mye bra om denne.

Linken til denne finner du her

For en hundrings mer er vel Sapphire et bedre valg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
men fortsatt er det noen faktaopplysninger om når de nye og raskere maskinene kommer og bør jeg vente på dem ?? Jeg har en 1.6 ghz athlon i dag son går greit.

Det kommer alltid noe nytt. Om du venter, ja, så venter du forgjeves. Selv om det er et par nyheter på vei nå mot våren.

Hva krever du av en maskin og hva skal du bruke den til, og kan du vente?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...