Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg spiller noe og lurer på om jeg skal ha amd 2.2 ghz eller 3.2 ghz intel. Jeg blir anbefalt begge deler. Hva er eventuelt forskjellen og hav bør jeg velge??

AMD Athlon XP3200+ 2.2 GHz

Socket A 400MHz, 512KB Barton, BOXED

Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed PC800

Socket PGA478, 512KB cache

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg spiller noe og lurer på om jeg skal ha amd 2.2 ghz eller 3.2 ghz intel. Jeg blir anbefalt begge deler. Hva er eventuelt forskjellen og hav bør jeg velge??

AMD Athlon XP3200+ 2.2 GHz

Socket A 400MHz, 512KB Barton, BOXED

Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed PC800

Socket PGA478, 512KB cache

AMD Athlon 64 3200+ selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
så den er bedre enn den på 2.2 ghz :S ?2 ghz er jo ganske lite damen

Den er en av de kjappeste prosessorene på markedet idag. Banker samtlige Athlon XP og er på linje med P4 3.2 GHz, alt ut i fra hvem som tester den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
ja

Å? Du har lyst å punge ut det dobbelte for en prosessor med litt høyere klokkefrekvens å pittelitt ytelsesforskjell?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
takker. Det er noen jeg kjenner som maser om at nye bedre prosessorer vil komme snart stemmer det ??

Socket A skal fases ut, det samme skal Socket 754 mener folk, men det vil ta noen år. AMD 64 FX-51 skal over på Socket 939, mens 940 skal være til Opteron. Socket 754 blir da en "budsjett"-socket, men er fortsatt et bra kjøp. Prescott har jo nettopp ankommet markedet, men den har jeg personlig ikke så stor tro på enda. Når 64-bits operativsystemet til Windows kommer blir det fart i sakene. Du kan til dags dato få en prosessor som har meget bra ytelse i forhold til pris og som er fremtidsrettet. I motsetning til hva Intel har å oppdrive.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...