thomassit0 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) har mista min kjære T68i og skal ha en ny..tenkte likesågodt og kjøpe en billig tlf siden jeg bare sender meldinger og bruker kalender til å skrive opp ting.... hare sett på 3100 som virker grei til den prisen, er den grei til vanlig bruk liksom? er kalendern grei nok for å skrive opp avtaler og sånn med alarm? kan alarmen settes opp til å ringe på bestemte dager? og er det ellers noe spes bra \ dårlig med den? har den eller har den ikke FM radio? Er det noen andre tlf dere anbefaler til samme pris? takk for svar Endret 4. februar 2004 av 2mass Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har selv, den har ikke FM-radio. Den er fin-fin til å sende meldinger med. Den har ogsåen fiffig kalender, med notater osv. Du kan også sette på alarm for disse notatene. Jeg er ikke sikker på om alarmen kan settes til å ringe på bestemte dager, men jeg tror det. Jeg vil ikke anbefalt den nå, mtp alt annet som finnes på markedet. Men så er jeg kresen og da. Kort oppsummering vil bli at den fungerer fin-fint til vanlig / passivt bruk, og har en grei skjerm (samme som på 6610 / 6100) og er enkel og grei. Spør gjerne hvis du har noe mer på hjertet Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ville nok personlig gått for en telefon med bedre skjerm. Man blir fort lei av den dårlige skjermen til 3100, kjipt å motta MMS på en så dårlig skjerm. Før noen begynner å whine.... JA! Jeg har hatt telefonen. Kresen jeg også, vel og merke. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 du får den til 799 med youngtalk i 12mnd hos elkjøp, jeg synes det er et meget godt kjøp! Dama kjøpte den fordi E700 og T610 begge var utsolgt og hadde LAAAANGE ventekøer. Skal man ha kamera på mobilen kan man like godt vente 1 år og få 1mp+ kamera istedet for de råtne kameraene man får idag. (Ja, jeg har selv kameramobil, T610, ;P) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nå er ikke T610 kameraet blandt de beste heller da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 ja men jeg har ikke så god råd til mobil nå, skal til berlin med skolen og skal til thailand med noen kamerater til sommeren....en vi kjenner har stort hus der og sånn..Hvilke mobiler ville dere anbefalt til samme pris som er bedre da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Skal man ha kamera på mobilen kan man like godt vente 1 år og få 1mp+ kamera istedet for de råtne kameraene man får idag. det tenkte jeg også på, kameraene er ikke mye å skryte av nå, kornete og dårlige bilder Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Nokia 3100 er en kongemobil!! Etter min mening den beste i sin prisklasse. Den er liten, god respons, gode taster, helt ok skjerm, selvlysende (overraskende kjekt å ha), koster lite. Har mistet min uttallige ganger i bakken og den har nesten ikke fått noen hakk (pga plastikken) og fungerer tipp topp. Og batterilevetiden er den beste jeg har opplevd på noen av mine Nokiatelefoner. Hvis du ikke trenger kamera, blåtann og slike funksjoner, kan jeg anbefale deg denne mobilen! *edit: Ville nok personlig gått for en telefon med bedre skjerm. Man blir fort lei av den dårlige skjermen til 3100, kjipt å motta MMS på en så dårlig skjerm. Før noen begynner å whine.... JA! Jeg har hatt telefonen. Kresen jeg også, vel og merke. Greit nok at du kanskje er kresen. Han sa han skulle ha en mobil som ikke kostet så altfor mye. Skal du ha en mobil med bedre skjerm, ihvertfall merkbar bedre, må du nok ut med en tusenlapp ekstra, og det er jo en del. Endret 5. februar 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 det var bra å høre =) har bestilt den for 1583kr på mamoz.no...får den nok lørdag håper jeg...huff en uke uten mob ekke bra... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 JEg lurte på en ting til; på mobile review sin russiske 3100 fulgte det med et instant messaging program, er det med i norge? funker isåfall TipicME? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Ingen som vet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå