enden Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Er det mulig å bruke firebird til hotmail-kontoen? I så fall hvordan (poster her fordi det er snakk om å benytte en internett-tjeneste ) Endret 4. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er bare å logge inn som vanlig, det... www.hotmail.com, logg inn. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 hehe, jeg presterte faktisk å skrive firebird da jeg mente thunderbird Pokker ta disse fuglenavna... Lenke til kommentar
carwash Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 google er din venn http://www.google.com/search?q=use+hotmail+with+thunderbird Første treff fører oss hit http://2mod2.com/mohot/ Mvh simen Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 To andre valg er Hotmail Popper eller HotPOP3. Har ikke prøvd dem, så jeg kan ikke si hvem som er "best" av de 2 eller MrPostman (link over). Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) skammer meg over at jeg glemte google :blush. Takker og bukker: Vel, hotmail popper virker som en drøm Endret 4. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Eller du kan bruke outlook / outlook express. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Eller du kan bruke outlook / outlook express. Det er grunn til at jeg bruker thunderbird Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Eller du kan bruke outlook / outlook express. Det er grunn til at jeg bruker thunderbird Det er en grunn til at vi ikke bruker hotmail, enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Det er en grunn til at vi ikke bruker hotmail, enden Joa, men nå har jeg hatt den kontoen i 8 år, og bruker stort sett den til å regge alt mulig. Får mye interressant mail der, samt svært lite spam med det nye filteret så jeg er happy jeg. Uansett bruker jeg en av de andre ni kontoene mine npr jeg tenger skikkelig mail Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 har mr. enden funnet en løsning? er hotmail & thunderbird-bruker selv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Vel, hotmail popper virker som en drøm Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 det står at det er prøveversjon på nettsiden deres. er det noen plagsomme popups som sier at man har 20 dager igjen av evaluation? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 damn, må begynne å lese snart... Har 100 mail før den ikke vil mer... Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Oppdatering: hotmail-popper var ikke så himla bra allikevel, da det viser seg at mailen fortsatt blir liggende på hotmail-serveren som ulest Da har jeg mer tro på hotpop3, men det ble for mye knot til at jeg orker å sette meg inn i nå. Å sette opp MrPoststman java servicen orker jeg heller ikke idag... Hvis ingen andre har forslag til enkle måter å gjennomføre dette på går jeg tilbake til outlook express (kun til hotmail da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå