fy_pokkers Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Psilocybin Cubensis <-- Er det jeg som tar feil eller er ikke det den ene soppen som skaper hallusinasjoner og samtidig er lovlig? Eller er det fler? *tenke hardt, nekter å google* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den som intet googler intet vinner. Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hæh? Jeg vet bare om to typer sopper. Og den ene kan man få på føtterne...den andre på...... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Psilocybin Cubensis <-- Er det jeg som tar feil eller er ikke det den ene soppen som skaper hallusinasjoner og samtidig er lovlig? Eller er det fler? *tenke hardt, nekter å google* Det er et stoff i *****-sopp, ja. Det hallusinogene, sådan. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 nvoetfiv, var ikke hasj godt nok? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ikke for å næge, men det var vel ikke det han ville frem til heller. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Psilocybin Cubensis <-- Er det jeg som tar feil eller er ikke det den ene soppen som skaper hallusinasjoner og samtidig er lovlig? Eller er det fler? *tenke hardt, nekter å google* da er denne linken noe for deg vifteovn : http://www.mindexcursions.com/site/newspores.htm Endret 5. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Hvis dette er noe som ble laget for å fundere på brukeren Psilocybe's spisevaner har han forklart det før... Og "nei" -sa han... Endret 5. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Nei mente det ikke slik, jeg bare lurte.. Så han i en tråd og kom plutselig på at nicket var tatt fra denne soppens flotte latinske navn..=) Leste litt før denne hendelsen at det var eneste soppen som ga hallusinasjoner og i tillegg var lovlig, men kilden var så absolutt ikke 100% reliable, ergo jeg spurte =) (Bjaa, jeg klarer meg med en feed en ved gode anledninger ) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 spiste ikke vikingene bittelitt fluesopp før dem skulle krige? det skulle visstnok gjøre dem halvgale og villere i krig.. litt kjett om en bomma på dosa å sturta og da men Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 spiste ikke vikingene bittelitt fluesopp før dem skulle krige? det skulle visstnok gjøre dem halvgale og villere i krig.. litt kjett om en bomma på dosa å sturta og da men haha! skikkelig rage! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Psilocybe er det engelske navnet for fleinsopp om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 spiste ikke vikingene bittelitt fluesopp før dem skulle krige? det skulle visstnok gjøre dem halvgale og villere i krig.. litt kjett om en bomma på dosa å sturta og da men Bare et rykte.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) spiste ikke vikingene bittelitt fluesopp før dem skulle krige? det skulle visstnok gjøre dem halvgale og villere i krig.. litt kjett om en bomma på dosa å sturta og da men Bare et rykte.. Eller en usann myte om du vil... Man ville ha blitt veldig syke, på den måten at man hadde fått oppkastsyken og diare, om jeg ikke husker helt feil... Endret 5. februar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 spiste ikke vikingene bittelitt fluesopp før dem skulle krige? det skulle visstnok gjøre dem halvgale og villere i krig.. litt kjett om en bomma på dosa å sturta og da men Bare et rykte.. Eller en usann myte om du vil... Man ville ha blitt veldig syke, på den måten at man hadde fått oppkastsyken og diare, om jeg ikke husker helt feil... Gime all your money, or i'll poop you to death!!! RAAGGHH! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 spiste ikke vikingene bittelitt fluesopp før dem skulle krige? det skulle visstnok gjøre dem halvgale og villere i krig.. litt kjett om en bomma på dosa å sturta og da men Såvidt jeg vet var det kun spesiellt sterke og gale krigere som brukte dette. De spiste vel litt fluesopp og drakk store mengder mjød før ett slag. Dette gjorde at de ikke reagerte på smerte og gikk berserkergang. I berserkergang inngår det å bite skjoldet, utøve stort mot, rive opp trær og slåss mot alle som rører på seg. Spesiellt effektive stormtropper med andre ord. Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Fleinsopp = Psilocybe Semilanceata. Cubensis vokser ikke i norge. Psilocybin er det aktive virkestoffet i flein, og mange andre arter av hallusinogene sopper, som vokser rundtomkring i verden. Det er ikke Psilocybin i fluesopp, btw. Endret 7. februar 2004 av DeltaVifte Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Når det gjelder forumbrukeren psilocybe, er jeg ganske sikker på at han tok nicket fra en låt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå