Ohord Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! Jeg sliter litt med min ny SATA disk, får ikke installert driverne, HK er et K8V Deluxe fra Asus. Har nå installert XP på en vanlig IDE disk, men en er gammel og treg, så vil gjerne installere driverne til SATA disken min. Går det å installere driverne fra XP så installere XP på den å fjerne den gamle disken? Hvis det går, hvordan gjør man da det? Tusen Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 når du skal innstallere OS på en SATA disk så må du trykke f6 i begynnelsen av instalasjonen for å få lagt inn drivere. sett inn disketten med drivere og trykk f6.. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 når du skal innstallere OS på en SATA disk så må du trykke f6 i begynnelsen av instalasjonen for å få lagt inn drivere.sett inn disketten med drivere og trykk f6.. Prøvd det, det funker ikke... Lenke til kommentar
kloss Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 har du bootbar xp fra cd. Gå i biosen så kan du velge kor ting skal boote i fra. på første option kan du velg cd på andre option kan du velge scsi som oftest ligger seriel ata uder den. prøv dette d funka på eit anna asus kort med sukkses Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva mener du med "funker ikke" Etter at du har trykt F6 (som XP indikerer at må gjøres i oppstarten) hva skjer så ? Får du ihele tatt melding om å putte i driver diskett og velge driver eller......? Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Tja, kan vell prøve det. Har jo prøvd alt annet, begynner seriøst å lure på om HD'n er gåen... Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hva mener du med "funker ikke" Etter at du har trykt F6 (som XP indikerer at må gjøres i oppstarten) hva skjer så ? Får du ihele tatt melding om å putte i driver diskett og velge driver eller......? Kommer trykk F6, etter det så stapper jeg inn drivern, og trykker Enter. Der etter står det bare sett inn Diskett med navn "Diskett fra Maskinvareprodusent". Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Last ned driverene fra her. Pakk de opp og legg dem på disketen din. Start så win-xp cd`en med f6. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Last ned driverene fra her. Pakk de opp og legg dem på disketen din. Start så win-xp cd`en med f6. Hmm... Du så at når du har pakka denne pakken ut, så er det på 9MB? Vet ikke helt hvordan du har tenkt at jeg skal få plass til det på en vanlig diskett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå