Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverksrouter Smc 7004Br er ustabil

Anbefalte innlegg

Har hatt denne routeren et par år nå og har bare godord og si om den. Men den siste tida har jeg begynt å få problem med at den mister internett forbindelsen.

Når jeg disconnecter fra firmwaren og connecter igjen fungerer den fint ei stund.

Er det noen som har samme problem og funnet en løsning. Jeg kjører med fire maskiner i nettverk. Alle har periodevis samme feil, jeg bruker Win XP og vanlige PPPoE innstillinger.

Anyone ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt denne routeren et par år nå og har bare godord og si om den. Men den siste tida har jeg begynt å få problem med at den mister internett forbindelsen.

Når jeg disconnecter fra firmwaren og connecter igjen fungerer den fint ei stund.

Er det noen som har samme problem og funnet en løsning. Jeg kjører med fire maskiner i nettverk. Alle har periodevis samme feil, jeg bruker Win XP og vanlige PPPoE innstillinger.

Anyone ??

har samme routern som deg

men null problemer

Kun hatt problemer med adsl modemet, og det gjorde at jeg måtte restarte routern også ny og ne. bytta modemet og alt funker topp igjen

Lenke til kommentar

husker jeg slet litt innimellom med at når jeg hadde enablet Norton Internet Security, så hang tilslutt den "hjemmesiden" til routeren. Har hatt routeren lenge jeg også, og hatt 0 problemer utenom det nevnte. Tror det er kommet en nyere firmware den siste tiden, men jeg bruker den nest siste (tror jeg, det fungerer hvertfall).

bertie

Lenke til kommentar

har opplevd at jeg mister kontakt med ruteren 3 ganger.

2 ganger var det bare å slå den av og på, men en gang måtte jeg kortslutte 2 pinner for å resette firmwaren, ellers ingen problemer....

så jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men hvis du finner ut hvorfor, skriv det her da..

Lenke til kommentar

Anyone ??

Jeg hadde det samme problemet som deg, men etter at jeg lastet ned siste firmware, så har den fungert topp siden.

Last ned siste versjon på http://www.smc-europe.com/english/support/...BR/BR_196h2.zip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...