Jarod_24 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har to .cmd filer (samme som en .bat fil i praksis) som kjører en "delvis" og "komplett" backup for meg. g:\ er en USB-disk som jeg plugger inn når jeg trenger det, og d:\ er en harddisk, med filene på. Alle backup-filene ligger i en mappe som heter d:\Zipdrive\ Begge to har fungert uten problemer helt til for en uke siden eller noe sånn. Da fungerte plutselig ikke den Komplette backup'en, men returnerte følgende feilmelding: "Unable to create directory - G:\" "0 File(s) copied" ----------- Komplett Backup -------------- g: cd\ d: cd\ cls xcopy Zipdrive g:\ /E /V /F /G /H /R /K /Y pause ------------ Delvis Backup ------------------- g: cd\ d: cd\ cd Zipdrive cls xcopy Update g:\Update /E /V /F /G /H /R /K /Y pause jeg kjører windows xp Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har du prøvd mer enn én gang? Når du plugged disken i, ventet du til den var "registrert"? (Lenge nok til at XP skjønte at nå var det en ny disk til stedet?) Lenke til kommentar
Jarod_24 Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Har du prøvd mer enn én gang?Når du plugged disken i, ventet du til den var "registrert"? (Lenge nok til at XP skjønte at nå var det en ny disk til stedet?) Ja jeg ventet til at XP hadde funnet og mountet disken ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå