Gå til innhold

Hvor få tak i minne til en Dell dimension 4400?

Etaten

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har funnet ut at jeg behøver mer minne til min maskin. Jeg har en 256mb-brikke nå, og skulle nok gjerne doblet dette.. Jeg har vært innom siden til Dell, og lurer på hvor andre plasser jeg kan få kjøpt minnebrikker til min maskin. Inofen fra Dells side er som følger:

"Memory - 256 MB x 1 - DIMM 184-PIN - DDR - 266 MHz / DDR266/PC2100 - 3.3 V - non-parity"

"Produsent Kingston

Dell Dele# IM-342ZD06

Produsent # KTD4400/256"

Håper på snarlig og positivt svar på hvor og hvem dere anbefaler meg å handle med...

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er rett og slett vanlige DDR-SDRAM brikker som du kan bestille fra enhver nettsjappe.

Siden PC2100/DDR266 er det desidert tregeste minnet du får tak idag, og at raskere minne er bakoverkompatibelt, er det veldig liten begrensning i hvilke brikker du kan bruke. Men du vil neppe få noe som helst glede av å kjøpe masse dyrt og raskt minne ... som likevel blir kjørt på lav hastighet.

Bare pass på at de brikkene du kjøper IKKE er spesifisert med "Buffered", "Registered", "ECC" eller "Parity".

Du skal som sagt ha vanlige brikker, dvs brikker som enten er merket med "Unbuffered", "NON-Registered", "Non-ECC" eller "NON-Parity" ... eller rett og slett ikke er merket med noen av disse ordene. Ingen merking, betyr at det er vanlig minne.

Mulig sted å handle, eller sjekk webshopguiden for flere nettbutikker :

http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=9&t=1014&l=2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...