Brakballe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Øi ! Jeg har mekka litt.. men gidder ikke (aner ikke hvordan det gjøres å lage web site..) hive opp website for bilder.. er det lov å poste bilder her ev. hvor mangen/mye (i Mb) ? Montert støvfilter (himamekka & smartway) To vifter til, Aerogate II , katoder m.m. Litt Dremel for å få det skikkelig.. Kurert vifteduring me klipsa.. meget enkelt & billig + støvfilter 'medfølger'.. Oplegget funker som en drøm ! Merkelig at så få skriver om Chieftec Matrix kabbisset ? Synes at det ser dritfett ut jeg da.. All is glory ! Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er jo greit å skrive om en modd, men jeg må nesten påstå at du må få opp bilder av "vidunderet", det er et MUST Da kan/vil vi andre kunne komme med skryt, kritikk, tips osv. Når det gjelder bilder på web kan du se hos internettlev. din, de fleste tilbyr webplass gratis og beskriver hvordan du event. legger ut bilder dit. Før du legger opp bilder til forumet, les innlegget til "yummy" som omhandler bilder. go go go MVH snowman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå