Jesper Karsrud Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva er egentlig layer based slice? hvordan fungerer det? er det en hjelp til slicing i hjemmesider? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 When you create a slice from a layer, the slice area encompasses all the pixel data in the layer. If you move the layer or edit the layer's content, the slice area automatically adjusts to encompass the new pixels. Om du ikke er så stødig på engelsken, kan jeg ta det på norsk, men som de fleste vet er ps best å originalspråket. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 men som de fleste vet er ps best å originalspråket. De fleste oversettere burde vært skutt! Programmene blir jo bare dritt når de er på norsk ffs! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Nei, jeg trenger ikke hjelp med engelsken PoleCat... jeje, da veit jeg hva det er også! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Også merk deg at slicing er for pyser. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 hvorfor? er vel ikke noe galt med slicing er det vel? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 GUIDES word. Alle streker og drit som kommer av slicing er berre i veien Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 aha ja... men da så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå