BenjO Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et Socket 7 Hovedkort?..siden moddelen er utgått, har ikke jeg klart å finne noe.. Noen som vet om? Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Se etter brukt utstyr ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Se etter brukt utstyr ett eller annet sted. Totalt unødvendig post! Fyren spørr om et spørsmål, ikke "selg meg et socket 7 hk" Vet ikke om dette er noe for deg men http://www.comp-recycle.com/1skt7.htm Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! Helt sikkert noen som har et gammelt hovedkort liggende til k6en din. Jeg gav desverre bort et tidligere i vinter Har du brent hovedkortet ditt? Forsøk på overklokking eller noe? Lykke til uansett! Maqueman Lenke til kommentar
kloss Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 har eit epox med socket 7 kort som du kan få kjøpe for 100 lapp +frakt viss du er intresert Lenke til kommentar
BenjO Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Nei er nok ikke overklokking nei,men PC'en har vært i en utehall som ikke er særlig isolert, og hovedkortet har tadd litt skade av dette.. Men resten funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå