corky Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fant et kult bilde av en etch på microplex. Skrev det ut og fikk det forstørret. Skjerte det så ut i tynn plastikk. Limte plastikken på kabinettdøra og brukte en svamp til å stampe på malinga. Det så litt tamt ut med bare dragen på mitt sølvfargede kabinett, så på fri hånd fikk jeg malt et flammemønster rundt dragen. Jeg synes selv resultatet ble bra. Det skal sies at det tok en del tid å lage dette(litt over 7 timer i alt) Hva synes dere om modden? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Synes det hadde sett bedre ut med bare dragen.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) creativt gjort men du skulle ha lakka pc-en svart først. Endret 4. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 ja, den hadde sett bedre ut om det var sart rundt, eller om det bare var dragen! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) kult, men det hadde vært kulere med hele kabinettet svart og med bare dragen på men ellers kult at noen lager en mod som ingen andre har Endret 4. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 stilig, økonomisk og nytenkende.. slik liker jeg!! Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Synes ikke det der var dårlig, men tips om forbedringer skal man alltid vurdere Nice work MVH snowman Lenke til kommentar
corky Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hyggelig å se at andre liker modden min. Kan vel nevne at hovedgrunnen til at jeg laget flammemønsteret var å ha noe som kanskje ikke mange andre har (som ballemann var inne på) På innsiden av kabinettet har jeg montert speil i bunnen, farget på condensatorer, pci-slotter, molex kontakter osv med UV tusjer. Ikke helt ferdig med dette siden jeg ikke har lyktes å få tak i UV spray lakk, tusjene vises ikke godt nok. "Bikuben" er derimot lakket med grønn UV spray. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 stili, stili, stili Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 kva haiter tusjane og kvar kjøpte du dei?? (link) Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Uv-tusj tror jeg det er microplex Lenke til kommentar
corky Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 kva haiter tusjane og kvar kjøpte du dei??(link) http://www.dol.ro/produse/PAPSW117114/Set%...20Luminator.htm Kjøpte disse tusjene på Binders, med andre ord er de lette å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå