thom Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) er det noen som vet hvor stort mmc kort det går an å bruke i nokia 6230, og har den flysafe (går det an å skru av telefon delen og fortsatt bruke mp3 spilleren)? Endret 4. februar 2004 av thom Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det skal visstnok ikke være noe i veien med å bruke støre MMC kort en det på 32 mb som følger med. Vet ikke noe med den flysafe tingen, men tviler sterkt på det. Sitter å venter på min, har bestilt den for noen dager siden Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er nok sant. Du kan bruke alle minnekort som har støtte MMC, har jeg hørt hos en på elkjøp. Går det ann med flysafe på 6230? Det har jeg ikke hørt før nå! Lenke til kommentar
thom Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 takk for hjelpen jeg kommer nok til å kjøpe den, men jeg venter til mpx får den på lager vet du om den har full støtte for mms? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Går det ann med flysafe på 6230? Det har jeg ikke hørt før nå! Og hvor har du hørt det?? Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 takk for hjelpen jeg kommer nok til å kjøpe den, men jeg venter til mpx får den på lager vet du om den har full støtte for mms? Ja, den har støtte for MMS. Fullt støtte til og med! Du kan sende lyd, bilde, tekst og videoklipp. Og det kan du også motta. Tror også du kan sende og motta MP3-filer! Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Går det ann med flysafe på 6230? Det har jeg ikke hørt før nå! Og hvor har du hørt det?? Det hørte jeg hos han som laget dette emnet! Lenke til kommentar
thom Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 jeg spurte om n6230 har flysafe jeg har aldri sagt at den har det Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg spurte om n6230 har flysafe jeg har aldri sagt at den har det Ja, og jeg har aldri sagt at du har sagt det. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg spurte om n6230 har flysafe jeg har aldri sagt at den har det Ja, og jeg har aldri sagt at du har sagt det. Jo, det har du faktisk... Lenke til kommentar
thom Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 hvis noen vet noe nytt om n6230 skriv det her Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) sansynligvis kan man bruke flysaft greia, fordi min 6610 kunne høre på radio mens jeg skrev en melding... Endret 6. februar 2004 av Olaff Lenke til kommentar
Normann Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 sansynligvis kan man bruke flysaft greia, fordi min 6610 kunne høre på radio mens jeg skrev en melding... ... men meningen med flysafe er at du IKKE skal kunne sende meldinger, ringe og motta samtaler, men bare høre på musikk og spille feks... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er bar p*00 som har flysafe nå tror jeg, men til de fleste symbian telefoner kan du laste ned støtte for det Lenke til kommentar
Normann Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Går det ikke på en av Samsungene også? Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Her er nå en side med ordentlige bilder av 6230. Også litt av menyen! http://www.mobile-review.com/preview/nokia-6230-en.shtml Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Går det ikke på en av Samsungene også? Jo godt mulig. Lurte bare på en ting, hva er det som er så spessielt med 6230? Det ser da ut som en vanlig series 40 telefon m/kamera. Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Går det ikke på en av Samsungene også? Jo godt mulig. Lurte bare på en ting, hva er det som er så spessielt med 6230? Det ser da ut som en vanlig series 40 telefon m/kamera. ....Med 65000 farger, mmc, fullt minne for mms. Digitalt VGA-kamera Aktivt TFT-fargedisplay Trådløs Bluetooth-teknologi Direkteavspilt video og lyd Musikkspiller for MP3- og AAC-filer Stereo FM-radio EDGE og GPRS Multimediekort (MMC) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ...flysaft... Ikke for å være pedant eller noe.. men hva er FLYSAFT? Er det noe man får ombord på flyet, eller er det noe flyet drikker? Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ...flysaft... Ikke for å være pedant eller noe.. men hva er FLYSAFT? Er det noe man får ombord på flyet, eller er det noe flyet drikker? Du trenger ikke være flau for å ikke vite hva flysaft er, for jeg tror det ikke er noe som heter det. Tror det heter Flysafe. Rett meg hvis jeg tar feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå