Gunfreak Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 jeg har lett rundt omkring på nettet men finner den ikke. jeg husker ikke hva den heter og det er det som er problemet. den gikk på tv3 for en god stund siden, det er en krigs film der det er et få tall amerikanske soldater (8 eller noe tror jeg) som må passe på et vannhull i ørkenen, og flere hundre tyske soldater trenger vannet, så må de holde hullet for å stoppe at tyskerne gjør mye bøll, husker ikke helt, ganske typisk amerikansk film, men hvis jeg husker riktig så var den ganske "kul" men jeg finner den ikke, har søkt på james belushi på goggle uten hell lurer på om det kan være en sån made for tv movie Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Sahara IMDb link Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tror den het "Åtte fortapte menn" eller noe i den dur på norsk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 vel den fins ikke på play.com det er tydligvis en ny versjon av en gammel film fra 43 Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) jeg har lett rundt omkring på nettet men finner den ikke. jeg husker ikke hva den heter og det er det som er problemet. den gikk på tv3 for en god stund siden, det er en krigs film der det er et få tall amerikanske soldater (8 eller noe tror jeg) som må passe på et vannhull i ørkenen, og flere hundre tyske soldater trenger vannet, så må de holde hullet for å stoppe at tyskerne gjør mye bøll, husker ikke helt, ganske typisk amerikansk film, men hvis jeg husker riktig så var den ganske "kul" men jeg finner den ikke, har søkt på james belushi på goggle uten hell lurer på om det kan være en sån made for tv movie Edit: Etter litt tenking og rask googling: Den du snakker om: Sahara (1995 Made for TV) Orginal: Sahara (1943) Endret 8. februar 2004 av Armalite66 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå