The Jackal Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Er det bare meg, eller skjer dette andre også? I hovedsiden får jeg opp hver gang denne åpnes denne feilmeldingen: A runtime error has occured. Do you wish to debug? Line: 156 Error: Object expected Det er utrolig irriterende, spesielt når det er startsiden min. Kjører IE6. Lenke til kommentar
esk Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Det er bare å deaktivere advarselen i internett explorer (høres ut som om du bruker den) Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: The Jackal skrev (2002-03-15 02:10):Er det bare meg, eller skjer dette andre også? I hovedsiden får jeg opp hver gang denne åpnes denne feilmeldingen:A runtime error has occured.Do you wish to debug?Line: 156Error: Object expected Det var en feil som forekom i en periode. Feilen skal imidlertid være rettet nå. Si ifra dersom det fortsatt er problemer. Mvh, Amund Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Feilen er rettet nå. Må si dere har kort responstid her.....helt ypperlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå