The Avatar Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/02/04/390102.html Født med to hoder Ser lite bra ut. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er godt å lese at det fintes folk fortsat som hjelper uten å måtte ha noe igjen da. Ikke minst at det fintes sånne non profit sykehus i USA Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Åinnihelvete! Det der så ikke pent ut. Håper de får det fjernet da :| Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ser for meg jordmora som roper ut: "Jeg kan se hodet, jeg kan se hodet, øh jeg kan se hode nummer to" Kan ikkje være beste beskjeden å få i ei fødestove kurat. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Huff, håper det går bra.. Utrolig bra at det finnes mennesker som lever etter idealistiske grunnlag i praksis, fremdeles! All mulig props til frivillige leger =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) To hoder tenker bedre enn ett *irritere seg over folk som ikke kan godta at folk skriver feil...PERFEKTE JÆVLER!* Endret 4. februar 2004 av bjaa Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 [lame] et med to t'er =) bestemt form entall, intetkjønn [/lame] Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 mon tro om det andre hodet kan tenke.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, tror 2. hodet tenker...men ser ikke, hører ikke, beveger ikke...bare tenker samme hele livet?. Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hadde de blitt glade hvis de fikk en turban? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Uff.. det så ikke særlig pent ut.. stakkars jente Lenke til kommentar
sega Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 damn. tenk kor fett det hadde vært å spille på slurva Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 *Snufs* ungen døde etter en "vellykket" opersjon. Kanskje it was ment to be? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ble litt lei meg da jeg leste att babyen døde... gikk liksom litt inn på meg, kanskje fordi jeg har fått eit "forhold" til babyen etter å ha lest om den, men uansett er det trist når barn dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå