gravypressure Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg har vært på utkikk etter et trådløse hodetelefoner, men finner ikke noenting. Det eneste alternativet er handsfree som bruker bluetooth, men dette er bare for et øre. Er det noen som vet om et bra trådløst headset??? Det kan være både bluetoth eller med RF-signaler. (mikrofon er ikke viktig...) Endret 4. februar 2004 av gravypressure Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) her og her Endret 4. februar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Zuzu Petals Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kansje dette Vivanco headsettet er noe for deg? Lenke til kommentar
CybermanXP Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Finnes også med mic. Er ikke på lager. Jeg har bestilt. http://www.mamoz.no/mamoz/data/default.asp...71%26LevID%3D15 Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Til Zuzu Petals: Syns ditt forslag så veldig greit ut, jeg er interessert i en billig trådløs hodetelefon som jeg kan bruke på TV`en. Har du prøvd denne? Er den behagelig å ha på over lengre tid? Eller har dere noen andre å anbefale i samme prisklasse, ikke dyrere. Den fra Elkjøp var i allefall dyrere enn det jeg har tenkt å bruke Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har du prøvd denne? Er den behagelig å ha på over lengre tid? Fikk faktsik en sånn fra HWB.no i dag... Vel den var ikke spesielt bra.... Litt for liten - blir pressende mot øret - ikke så veldig behagelig det... Kan ikke si at jeg hører noe konstant støy, men musikken virker av en eller nnen grunn litt feil... (muligens det er bare subjektivt...) Rekkevidden er ganske bra, men betongvegger ødelegger for meg så jeg får krag interferense allered på 50 metrs avstand... Ellers var den grei. Spesielt til den prisen... Spesielt med tanke på at man finner ikke billigere trådløst... Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) takker for svar vehitman Det var jo litt dumt at de ikke var gode å ha på, hadde tenkt å bruke dem som en slags hørselsvern for å holde andre lyder ute når jeg f.eks gjør lekser, og det er mye bråk .Som dere skjønner er det mye støy her i huset(musikk som dunker, hyling og diverse) Men når det gjelder annet bruk er det i hovedsak til å se på TV/høre musikk når andre vil ha ro. Har ikke tenkt til å bevege meg over 10 m fra basen, og jeg har heller ikke noen betongvegg i huset så det er ikke noe problem. Det eneste problemet for meg er da at de presser mot ørene, men det må vel kunne gå ann å modifisere på en eller annen måte? Billig var den om ikke annet, så jeg tror nok jeg kjøper dem. Eller er det noen som har prøvd Azona Trådløst headsett/m mic og volumko som cyberman linker til? Eller elkjøp sin phillips? Endret 5. februar 2004 av tors81 Lenke til kommentar
viranth Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vil bare nevne at jeg har hatt to par trådløse hodetelefoner. Ett par kostet 2k, og brukte IR, slik at jeg ikke kunne gå så langt vekk, eller bak en vegg etc. Støre klokker og var meget lette, utrolig bra lyd, men det var alltid litt "sus". Kjøpte også et annet par til 1k, som da brukte radio-overføring. Dette gjorde at jeg kunne ta inn andres signaler (bodde for tiden på studentby, så fikk noen ganger inn en person som spilte counter-strike). Fordelen var at man kunne gå rundt hvor som helst. Ulempen må være at det alltid var sus, og en høyfrekvent lyd som gjorde at man ble gal, umulig å bruke lenge. Så jeg ville heller satset på ledning for best og mest behagelig resultat. Ikke forvent at trådløst er så bra, det vil nok være en del støy. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Konstant støy?? Jeg har trådløse JVC hodetelefoner, og på radiosenderen kan man velge mellom tre kanaler +at det er fine-tuning på hodetlf. Ingen konstant støy der, nei... Et tips for å redusere støy er å sette lyden så høyt som mulig på pc'en og lavere på hodetlf. slik at det ikke blir skurrelyder Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har et sett Phillips fra Elkjøp, gode å ha på seg og grei kvalitet. Meget lang rekkevidde, men da de er basert på FM signaler er det beste du får som radiosending under otimale forhold. Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ok har kommet fram til at komfort er ganske viktig, iallefall for meg. Elkøp sine høres jo ut til å være veldig bra. Danser med rever :Når det gjelder JVC sin, som du har , er det den samme som morpheus linker til? Det var jo verken bilder eller noe særlig info der men jeg fant ei anna side med bilde og info Den finnes her Så ganske lekker ut den og prisen var også grei. JEg fant forresten en test av hodetelefoner da jeg søkte etter info om JVC sin hodetelefon :Trykk her Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt testens vinner :sony MDR-RF820RK Denne var jo billig også. I overkant av 600kr Takker så mye for hjelpen folkens Lenke til kommentar
tors81 Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jaja etter lang og hard leting etter testens vinner Sony MDR-RF820, har jeg ikke funnet den overhodet, annet enn i testen. Har derfor bestemt meg for å kjøpe JVC HA-W500RF, såfremt ingen vet hvor jeg får tak i disse ; er det disse du har "danser med ulver ? Hvordan er de å ha på, presser de mot øret? Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Wooops, har visst ikke sjekka noe særlig her i det siste... Men hvis du fortsatt leter, jeg synes de er gode å ha på, merker det vel litt på ørene etter noen timers spilling men har aldri fått noe ubehag av å sitte med de på nesten hele dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå