gravypressure Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har et Asus A7N8X Deluxe hovedkort som jeg er kjemprfornøyd med. Det eneste som irriterer meg er at hver gang jeg skrur på pcen kommer det opp en melding i DOS om å trykke F4 for å stille inn noe RAID-greier. Men siden jeg ikke kjører i RAID og briker IDE kabler, så lurer jeg på om det er noen måte å deaktivere denne funskjonen på... Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei. Har et Asus A7v333-raid. Jeg har deaktivert raid på mitt, er bra sikker dette går på ditt også . Nå husker jeg ikke helt hvordan jeg gjorde det men du finner informasjon om dette i manualboka. Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Se i manualen, det er en jumper du må flytte på for å deaktivere serial ata kontrolleren. Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har ikke det kortet selv, men mener å ha lest et sted at det er en jumper du skal flytte på. Om ikke så bare let til du blir gal i biosen, så finner du det nok. Det gjorde ihvertfall jeg med mitt nf7-s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg