tinsley Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hallais! Trenger noen tips til en billig nybegynner router til hjemmenettverk. (trådløs) Skal foreløpig bare brukes til å surfe trådløst ikke deling av printer el.l. Har et g-kort på maskinen, vil det være fordelaktig å kjøpe en router med g-standard eller er det ikke verdt pengene? Takker Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har et g-kort på maskinen, vil det være fordelaktig å kjøpe en router med g-standard eller er det ikke verdt pengene? Pristilegget for G er jo nesten ingenting, jeg har svært god erfaring med 3com sine routere. Lenke til kommentar
Mac Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg har også kun gode erfaringer med 3com sine routere.. Hos komplett er det bare 50 kr forskjell på 3com sin b og b/g. So.. Go 3com. Edit: Dette innlegget er lagt inn via en 3com b/g router. Endret 4. februar 2004 av Mac Lenke til kommentar
@b Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vil anbefale 3Com. Det er nesten ikke noen prisforskjell mellom b og g, og g er nesten 5x raskere enn b. Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg ville anbefalt D-link DI-624+. Jeg selger wlan utstyr og har også bl.a 3com sine WLAN routere/base. Kontakt meg via PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå