madura Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Nå var jeg så og si klar til å bestille ADSL fra Bluecom ..men i dag kom det mail at nå var ADSL også tilgjengelig fra Tiscali (til kr 995 før 18 mars ..1000 mer etter det..!) Det hadde på en måte vært greit med Tiscali, siden jeg er kunde der fra før. Noen som har erfaring med Tiscali Adsl? ..eller vet hvordan det er sammenlignet med Bluecom(som alle skryter av)? Er det omtrent "ett fett"? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Du sier du er Tiscali kunde, så du har vel peil, men jeg hadde de tidligere, og det fakturasystemet deres stinker!! Ikke får de ut regningene sine, og når de kommer er det PURRINGENE som kommer først. Helt sprøtt! Skal ALDRI ha noe med Tiscali å gjøre igjen, om de så er den siste ISP i norge! Lenke til kommentar
madura Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 utenom at det jo stemmer at fakturaene har kommet sent i senere tid, har jeg ikke hatt problemer(aldri fått purringer). ..men det var nå mest angående de mer tekniske sidene når det gjalt akkurat ADSL tilknytning jeg egentlig tenkte på da.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Joda, regna med det Du kan jo titte på IT Avisens speedometer. De kjører tester på hvem som holder hva de lover. http://itavisen.no/speedometeret.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå