erikstein Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har vært trofast komplett.no kunde i flere år (helt siden de slo seg sammen med vikingcomputer(?) eller hva de nå het). Har handlet der jevnt, spesielt fordi de har meget rask levering og stort sett alt av varer inne på lager. Har også hatt noen retursaker, deriblandt de gode gamle Ibm GXP75 diskene som jeg fikk byttet inn i wd disker uten store problemer. Har byttet hk, ram og skjermkort der før, i ANDRE merker/varer også uten problemer. Før så fikk man jo også lov til å levere defekte varer til test mot gebyr på 200,-. Noe jeg syntes var helt greit. Men, nå har jeg et Abit AI7 som ikke virker som det skal. Jeg har kontaktet komplett support, spurt om de har fått flere defekte kort inn med samme symptomer som mitt eget. Fikk dette til svar: Hei Søk retur på produktet så skal vi ta det inn til oss å teste det og evnt sende deg nytt. Mvh AG Kundesenter Komplett.no I og for seg et greit svar, men det virker som om det er laget utifra en mal som de da sender ut til alle som har spm. Jeg velger å kalle dette dårlig kundesupport. Mailen ble forøvrig sendt den 22/01-04. Fikk svar 23/01-04 Sende da en mail tilbake der jeg spurte om jeg kunne levere hk inn, slik at jeg slapp å sende i posten. Det tar jo gjerne 2-3dager istede for at jeg bruker 40min av min tid på å levere det. Dette har ikke vært et problem før. Fikk da denne mailen. Hei. Vi er et postordrefirma, så returen må sendes inn. Du kan sette opp ønske om bytte til annen komponent med varenr når du søker retur, men vil kun bli imøtekommet så sant vi ikke har flere identiske erstatningsvarer på lager. mvh -ST Denne mailen kom tilbake til meg 7 DAGER etter at jeg hadde sent replay på den første. Jeg er klar over at det er et postordrefirma. Men jeg har da gjort det 4-5 ganger før, hvorfor så vanskelig nå? De nekter faktisk å bytte hk i annen vare også, hvis det ikke viser seg at det er tomt. Hva er dette for elendig kundeservice? . Jeg vil vel ikke ha et hk som sannsyligvis har samme feil engang til (mange med feilen), jeg har ikke TID til å vente 1-3 uker på en retur av et lusent hk. Nei, komplett.no har TAPT seg stort de siste 2-3 årene. Det er ikke uten grunn at komplett.no ikke gjør det så godt mer (ref. dagens næringsliv før jul). Jeg skal ihvertfall slutte å bruke komplett.no. De har blitt dårligere og dårligere gjennom årene. Utvalget er suverent, prisene ok. Men servicen fortjener karakteren 0- fra meg . Jeg har heller byttet til butikken oppi gata istede Har ennå ikke fått svar på hvorfor det er et problem å bytte i annen vare Tragiskt av komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå