cfenzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) kan jo bruke meta-refresh da... <meta http-equiv="refresh" content="10; url=index.cfm"> sender brukeren videre om 10 sekunder, til index.cfm (man kan også sløyfe adressen, for å få den til å oppdatere seg selv..) men.. ja.. må jo i <head> delen den der da.. så.. da gikk vel ikke DET heller.. Endret 5. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Like greitt å bruke php da... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 SirIce: ikkje når det også må i head Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Igjen, det var bare en skriveleif... Koden skal legges i <body> Den fungerer!! Endret 5. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Hmm, får ikkje til dette heilt. I oppløsninger i 1024x768 og under blir "about me" seksjonen litt føkka pga masse innhold, og når en må scrolle nedover så stopper menyen til høgre heilt plutselig pga height: 100% (altså 100% av skjermhøgden). satyrium: lest en del på det du gav meg, men forstår likevel ikkje heilt åssn eg kan få den til å strekke seg nedover som den må liksom... kunne du (eller FuLu, eller enden, eller en eller anna anna kodeguru) ta en titt på det, og prøve å få utarbeida ei løysing? Vil vere evig takknemlig, og du vil få credits på sida Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hmm, får ikkje til dette heilt. I oppløsninger i 1024x768 og under blir "about me" seksjonen litt føkka pga masse innhold, og når en må scrolle nedover så stopper menyen til høgre heilt plutselig pga height: 100% (altså 100% av skjermhøgden). satyrium: lest en del på det du gav meg, men forstår likevel ikkje heilt åssn eg kan få den til å strekke seg nedover som den må liksom... kunne du (eller FuLu, eller enden, eller en eller anna anna kodeguru) ta en titt på det, og prøve å få utarbeida ei løysing? Vil vere evig takknemlig, og du vil få credits på sida Jeg har ikke tid til å se på det nå (prøve i morgen), men et problemene er at du setter position absolute i forhold til skjermen på <p id="copyright... Hvis da da får innhold helt til bunnen av skjermen blir dette lagt oppå.... I Opera burde du også gi den 2 px fra bunnen , for det ser litt fucka ut på skjermen min.... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kanskje se på det imorra jeg og, blir kanskje en liten "rewrite" av CSS/HTML'en, får se hva jeg får tid til, driver å svetter meg igjennom noe PHP kode her hehe Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hva er det du sliter med nå da FuLu? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 /me vurderer rett og slett å lage den nederste delen (alt under meny/header) i tabeller, slik at alt funker skikkelig uansett oppløsning... Veit at det er stikk i strid med meininga til HTML og tabeller, men, samma kan det vere Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 /me vurderer rett og slett å lage den nederste delen (alt under meny/header) i tabeller, slik at alt funker skikkelig uansett oppløsning... Veit at det er stikk i strid med meininga til HTML og tabeller, men, samma kan det vere Tja, se på den løsninga jeg ga deg på msn i går heller Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Det var vanskelig.. Prøvde meg litt fram, men fikk ikkje til et resultat som var slik eg håpa på... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det var vanskelig.. Prøvde meg litt fram, men fikk ikkje til et resultat som var slik eg håpa på... Jeg kan prøve å ordne noe til deg i morgen. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hva er det du sliter med nå da FuLu? Var bare noe galleri "generator" kode jeg begynte å skrive på som ble litt mer innviklet enn jeg hadde regnet med arve87: ikke rukket å skrive noe ny kode til siden din, prøvde litt men ble bare tullball Endret 6. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Tja, se på den løsninga jeg ga deg på msn i går heller Hva slags løsning??? /me er interessert!! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hva slags løsning??? /me er interessert!! Den går blant annet ut på å ha en position: fixed, height: 100% på høyrekanten, med grå bakgrunnsfarge, mens innholdet som skal være over der, har position: absolute. På den måten blir det ikke problemer med bakgrunnen når bredden er dynamisk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Det var vanskelig.. Prøvde meg litt fram, men fikk ikkje til et resultat som var slik eg håpa på... Jeg kan prøve å ordne noe til deg i morgen. ooh! du er en snill mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå