Gå til innhold

AbsentVoid.com

Anbefalte innlegg

Bruk denne metoden på menyen istedet, som epsilon anbefalte i en annen tråd.

har en clone av den der som funker med bilder..

(den der er vel egentlig bare for text... hvis jeg har forstått det rett..)

bare si i fra om jeg skal skrive koden for deg til den.. ;)

du finner et eksempel her> audiracing-vertical-menu(dev)

eh, poneget med den er at du bruker ett bilde for alle tilstandene til en link, og bake flytter rundt på det for å vise fram ulike deler i bakgrunnen av linken.

http://www.disabused.com/howto/rollover.html (nederst)

Grættis med domene Arve!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må skaffe direkte linking tilbake til shoutboxen når noen har skrevet :realmad: Hater å måtte klikke tilbake

Skal du bruke de midlertidige linkene når du linker til html og css valideringen?

Warning: main(sider/404/404.htm) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/absentvo/absentvoid.com/index.php on line 47

Warning: main() [function.main]: Failed opening 'sider/404/404.htm' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/absentvo/absentvoid.com/index.php on line 47

Endret av enden
Lenke til kommentar

Er på skulen no, har retta litt på små bugs, laga skikkelige valideringslinker.

Får fikse det med shoutboxen også..

Skal mekke custom 404 når eg kommer heim... og PoleCat; ja eg skal fjerne >'en ;)

Her på skulen var kun notepad og frontpage tilgjengelig, og eg var heilt hjelpelaus :p

Lenke til kommentar
Du må skaffe direkte linking tilbake til shoutboxen når noen har skrevet  :realmad: Hater å måtte klikke tilbake

Er det en simpel måte å gjøre det på? :p

ettelleranna "gå til (adresse) etter x sekund" ? :p

überenkelt i JavaScript, men jeg orker ikke (har ikke tid) nå til å lage et såpass greit script. Spør i JavaScript-delen eller google. Tipper du greier det på 3-4 linjer kode. Bare det problemet at jeg har litt dårlig hukommelse og orker ikke tenke så hardt nå....

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan du mekket shoutboxen, men hvis det er serveside (duh) så er det en smal sak å redirecte postere tilbake til utgangspunktet.

Javascript går og fint, men da var det aberet om at noen idioter ikke bruker det ;)

gå til (adresse) etter x sekund
x setter vi til null ikke sant? Husker det gamle forumet, hvor irriterende den 2 sekunders delayen var etter hver posting...
Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvordan du mekket shoutboxen, men hvis det er serveside (duh) så er det en smal sak å redirecte postere tilbake til utgangspunktet.

Javascript går og fint, men da var det aberet om at noen idioter ikke bruker det ;)

gå til (adresse) etter x sekund
x setter vi til null ikke sant? Husker det gamle forumet, hvor irriterende den 2 sekunders delayen var etter hver posting...

var liksom det som var planen jah ;)

edit: whee, ny avatar! :D

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Du må skaffe direkte linking tilbake til shoutboxen når noen har skrevet  :realmad: Hater å måtte klikke tilbake

Er det en simpel måte å gjøre det på? :p

ettelleranna "gå til (adresse) etter x sekund" ? :p

<?
header("Location: http://www.absentvoid.com/");
exit;
?>

Veldig enkelt.. men pass på at siden ikke sender ut noe POST info tidligere på samme side som du har det scriptet..

Endret av SirIce
Lenke til kommentar

hmmfs, da må eg forandre på php include scriptet trur eg... Vil fåretrekke en javascriptversjon ;)

Forresten, la opp "about me" seksjonen, og ser at folk som bruker 1024x768 får scroll, og da blir den nyhetsgreia til høgre litt føkka opp... Noken som har en fin løsning (i CSS) på det?

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...