enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bruk denne metoden på menyen istedet, som epsilon anbefalte i en annen tråd. har en clone av den der som funker med bilder.. (den der er vel egentlig bare for text... hvis jeg har forstått det rett..) bare si i fra om jeg skal skrive koden for deg til den.. du finner et eksempel her> audiracing-vertical-menu(dev) eh, poneget med den er at du bruker ett bilde for alle tilstandene til en link, og bake flytter rundt på det for å vise fram ulike deler i bakgrunnen av linken. http://www.disabused.com/howto/rollover.html (nederst) Grættis med domene Arve! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Du må skaffe direkte linking tilbake til shoutboxen når noen har skrevet Hater å måtte klikke tilbake Skal du bruke de midlertidige linkene når du linker til html og css valideringen? Warning: main(sider/404/404.htm) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/absentvo/absentvoid.com/index.php on line 47 Warning: main() [function.main]: Failed opening 'sider/404/404.htm' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/absentvo/absentvoid.com/index.php on line 47 Endret 5. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Penvakker idè, men det minner muligens litt mye om en frameside? Ble heller ikke for glad i de altfor store >'ene. Lekker meny! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Men jeg syns noen av bildene i linkene var litt stygge, spesielt d med bilde av deg. . Så du synes han heller bør bruke et bilde av deg? NEVVA! Nydelig gjort, absolut et av det beste du har vist! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Ble heller ikke for glad i de altfor store >'ene. Har jeg også sagt til ham, men det ser ut som de blir værende. Endret 5. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Er på skulen no, har retta litt på små bugs, laga skikkelige valideringslinker. Får fikse det med shoutboxen også.. Skal mekke custom 404 når eg kommer heim... og PoleCat; ja eg skal fjerne >'en Her på skulen var kun notepad og frontpage tilgjengelig, og eg var heilt hjelpelaus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Du må skaffe direkte linking tilbake til shoutboxen når noen har skrevet Hater å måtte klikke tilbake Er det en simpel måte å gjøre det på? ettelleranna "gå til (adresse) etter x sekund" ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Savner forresten en link tilbake til hovedsiden også... Og er det kanskje på tide å oppdatere signaturen din med link til den nye siden? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Du må skaffe direkte linking tilbake til shoutboxen når noen har skrevet Hater å måtte klikke tilbake Er det en simpel måte å gjøre det på? ettelleranna "gå til (adresse) etter x sekund" ? überenkelt i JavaScript, men jeg orker ikke (har ikke tid) nå til å lage et såpass greit script. Spør i JavaScript-delen eller google. Tipper du greier det på 3-4 linjer kode. Bare det problemet at jeg har litt dårlig hukommelse og orker ikke tenke så hardt nå.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vet ikke helt hvordan du mekket shoutboxen, men hvis det er serveside (duh) så er det en smal sak å redirecte postere tilbake til utgangspunktet. Javascript går og fint, men da var det aberet om at noen idioter ikke bruker det gå til (adresse) etter x sekund x setter vi til null ikke sant? Husker det gamle forumet, hvor irriterende den 2 sekunders delayen var etter hver posting... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Vet ikke helt hvordan du mekket shoutboxen, men hvis det er serveside (duh) så er det en smal sak å redirecte postere tilbake til utgangspunktet.Javascript går og fint, men da var det aberet om at noen idioter ikke bruker det gå til (adresse) etter x sekund x setter vi til null ikke sant? Husker det gamle forumet, hvor irriterende den 2 sekunders delayen var etter hver posting... var liksom det som var planen jah edit: whee, ny avatar! Endret 5. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 > er borte! ...og hvor det hjalp! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Du må skaffe direkte linking tilbake til shoutboxen når noen har skrevet Hater å måtte klikke tilbake Er det en simpel måte å gjøre det på? ettelleranna "gå til (adresse) etter x sekund" ? <? header("Location: http://www.absentvoid.com/"); exit; ?> Veldig enkelt.. men pass på at siden ikke sender ut noe POST info tidligere på samme side som du har det scriptet.. Endret 5. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) hmmfs, da må eg forandre på php include scriptet trur eg... Vil fåretrekke en javascriptversjon Forresten, la opp "about me" seksjonen, og ser at folk som bruker 1024x768 får scroll, og da blir den nyhetsgreia til høgre litt føkka opp... Noken som har en fin løsning (i CSS) på det? Endret 5. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Du legger bare det scriptet der for seg selv.. <? header("Location:http://www.absentvoid.com/index.php?side=shoutbox/shout"); exit; ?> Bare legg den koden i BODY.. Endret 5. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 det er ikkje noken form for <head> i den fila som blir inkludert, ergo får eg ikkje gjort noke med det. må nok bruke et anna script. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Det var bare en skriveleif.. skulle skrive body. Men den _SKAL_ fungere.. Det er jeg ihvertfall 90% sikker på.. Endret 5. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå