Gå til innhold

AbsentVoid.com

Anbefalte innlegg

http://d981674.u48.hosted.servetheworld.net/ <= Midlertidig adresse før the real domene er klart til bruk.. Ikkje 100% ferdig, men ca slik vil den sjå ut.

Funker fint i Opera, med i IE ser den litt rar ut, noken kodeguruer (satyrium ? :) ) som kan ta en liten titt på det, og finne ei smart løsning?

Den validerer både HTML og CSS, så det BURDE jo funke, right? :p

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det gjorde det, supert satyrium :D

Men det oppstod en liten bug til (i IE), blir en feit border under "absentvoid.com" headeren, aner ikkje kor den kommer fra.

Forresten, er det mulig å få innhold- og nyhetsfelt til å strekke seg 100%, MINUS høgden av header? Altså sånn at eg slipper vertikal scroll når det er unødvendig.

Prøvd litt med forskjellige margins både oppe og nede, positive og negative... :shrug:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Den er bærre lækkert ;) Men reagerte på at ikke hover i menyen fungerte i IE, men så kom jeg på at jeg har skrudd av javascript :D Så kom jeg til å tenke på at dette kunne du ha løst ved å bruke :hover i CSS'en og ikke med javascript, da vil alle bli fornøyd, selv de som ikke har javascript skrudd på. Men me like this site :thumbup:

Lenke til kommentar
Den er bærre lækkert ;) Men reagerte på at ikke hover i menyen fungerte i IE, men så kom jeg på at jeg har skrudd av javascript :D Så kom jeg til å tenke på at dette kunne du ha løst ved å bruke :hover i CSS'en og ikke med javascript, da vil alle bli fornøyd, selv de som ikke har javascript skrudd på. Men me like this site :thumbup:

IE støtter kun :hover på tekstlinker :\

Lenke til kommentar

Da får vel jeg komme med litt kritikk da, som den store stygge ulven jeg er :roll:

• Skriften ble litt bred hvis du skjønner. Må nesten vri hodet for å lese hele setningene...
  • Fikk litt sånn veivesenetinntrykk her og der. Mulig det er fargene og pilene som gjør det.
  • Det til høyre tok kanskje litt for mye oppmerksomhet? Det var i hvert fall der jeg tittet med en gang jeg kom inn på siden.

Litt skryt er vel på sin plass også...

• Rolig side som ikke gir deg smerter i øynene som en pepperspray når du kommer inn.
  • Syns i grunn menyen og mouseovergreiene var veldig bra.
  • Du har tatt med det viktigeste, uten for mye dilldall som gjør siden ren og pen.

Terningkast: sterk firer :thumbup:

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar
IE støtter kun :hover på tekstlinker :\

Jo, men det skal vel ikke hindre deg i å få de elementene i menyen din til å ikke ha det? Det er jo trivielt å få dem til å bli :hover, for du skal vel ha lenker der etterhvert?

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Først må jeg bare si DRITSTILIG!!! :thumbs:

Men jeg syns noen av bildene i linkene var litt stygge, spesielt d med bilde av deg. :) . De andre var veldig tøffe, men d var litt rart at d var samma bilde på links og contact. Kanskje den du har på shoutbox nå, passer bedre på contact, og at du kunne fikse en annen til shoutbox??.

Savner også en form for footer, emn dette er ikke så farlig

Ellers har jeg ikke noe negativt å si, bare dritstilig igjen :thumbup: , blir spennende å se med innhold

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...