Tor Haakon Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har kjøpt meg en Nokia 6600 for ca. en mnd. siden, og er kjempe fornøyd med den Nå prøver jeg å koble den opp mot min PC via en USB Dongle (bluetooth). Men jeg får ikke forbindelse Er det noen som har noe erfaring med dette? Hvordan kobler dere opp telefonen imot PC`n? Har verken IR eller bluetooth nettverkskort på PC. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Opprett en seriell forbindelse. Skal være mulighet for det i BT-konfigurasjonen din. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis begge parter står på søkbar, og ingen av dem finner noenting, kan det hjelpe og skru av og på telefonen. Gjorde det for meg. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 donglen må støtte spp.. serial port protokol eller hva det nå står for Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 slik funker det med min 6600 og billionton blåtann dupeditt 1. skru på blåtann på telefonen (i koble til mappen) 2. høyreklikk på ben nede i høyre hjørne og følg wizarden, når du får valge om å paire enhetene så har du en blank rute skriv 123 her og det skal komme opp en rute på mobben når du trykker på initiate pairing, fyll inn 123 her og så ok. 3. Velg hva som skal skje med telfonen, her krysser du av at den skal få blåtann seriellport 4. Høyreklikk ben og velg koble til seriellport 5. du får tilbud om tilkobling på telefonen velg ja 6. så kommer en feilmelding på pcn om at enheten skrudde seg av eller noe 7. vent litt så kommer det opp en gul rute voer ben som forteller at mobben prøver å koble seg på pcn 8. velg ja dette er greit etter å ha trykket på boblen 9. du er klar bruk epocware filmanager hvis du har penger Dette er med win xp norsk og nokia 6600 samt billionton bluetoothadapter. Tokk meg friheten til åbruke norske ord men det er søren meg ikke lett, pairing visste jeg ikke hva heter på norsk, noen med peil? synkroningsering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå