Kjell Loen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Opplever at HDlampen på framsiden av kabinettet lyser hele tiden. Selv om den ikke er i bruk. Hvordan skal jeg få slukket den, slik at den går minst mulig. Vet ikke hvor jeg skal lete for å finne feilen. Jeg har 2 disker. Kjell Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis det er så plagsomt at den lyser kan du vel bare koble fra ledningen? Jeg mener at HDDLED ikke er nødvendig i det hele tatt. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 sikker på at du ikke har koblet harddisk led'n til PWR led'n? Lenke til kommentar
oerjann Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du må snu kontakten som er koblet mellom harddisklyset og hovedkortet. Da vil du se at lyset virker som det skal Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har ikke koblet noe som helst . Det har blitt slik av seg selv. Kjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå