Vallhall Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hei dere Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne flysimmen?
Shotgun Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg så den på Spaceworld tidligere i kveld. Men den var til de grader overpriset (449,-) Den fulgte med et annet fly-spill i pakka, som jeg ikke husker hva var. Men jeg vet at Falcon 4.0 skal lanseres på nytt. www.flightsim.no Ta en titt her.
Hidden Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Bruktmarkedet. Hadde den selv, versjonen med papir manual. De er alt annet enn enkle å få tak i nå. Heldigvis er en oppdatert versjon (*host* G2 Interactive lovet oss en oppfølger, og her kommer de med en "laget av fans" versjon..). Anyways. Den vil ha de nyeste patchene og alt, så det blir en forbedret versjon av Falcon 4.0. Bare være obs på at det er en VANVITTIG KREVENDE flysim! Manualen i seg selv er perverst fet. Sjekk bruktmarkedet her og der, for sjansen for å finne det i butikk nå er sånn circa 0. Ram & Rom var hvor jeg fant det for et par år siden.
Vallhall Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Mange takk folkens Jeg hadde også den orginale versjonen med manualen, men har på en eller annen måte kastet mistet både manual og spill. Hvor mange år er dette spillet nå? har glemt når jeg kjøpte det
Vallhall Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Ja, den begynner å dra på åra, men er deffinitiv en av de beste. Tar jeg ikke feil hadde jeg en "lynrask" AMD 350 HZ, og et 3DFX kort, når jeg kjøpte falcon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå