Gå til innhold

Star wars galaxies og KOTOR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det samme upset på KOTOR og galaxies. Bare at man kan spille galaxies på internett.

Man kan vel være dark/light i galaxies og.. Skal kjøpe meg KOTOR og galaxies må abre spørre litt ;)

Måten du ser figuren din på og interface er veldig lik, og hvordan verden ser ut.

Jeg vil påstå at KOTOR er en slags single player versjon av SWG, men de er ikke helt like.

Lenke til kommentar
Kjøpte det hos Spiderman i Buskerud storsenter

Hva synes DU om spillet? Det anbefales på det sterkeste, skala 1-10 så er det 10?

:wow:

Kjøpte mitt i sted, og jeg vil så langt gi det en høy karakter.

Fikk hjelp av en vennlig amerikaner med en gang jeg kom inn omtrent, og hele spillet er veldig godt gjennomført - det lille jeg har sett av det hvertfall...

Det eneste jeg kan utsettet på det er at jeg nesten ikke har møtt noen andre menneskelige spillere - Spiller forresten på Eclipse-serveren.

Lenke til kommentar

Kjøpte det for 499,- :)

Må si det er det beste spillet jeg har spilt på lang tid, kommer til å ta litt tid før jeg blir lei av det hvertfall. Er så mye man kan gjøre :green:

Smart å komme seg inn i en clan med engang, har fått mye hjelp fra den clanen jeg er i NiS. Du kan søke medlemskap i NiS bare gå inn på siden deres og registrer deg.

Jeg gir nok spillet en 10+ jeg :).

Eclipse servern eier!

www.swg-nis.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...