kag Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vet ikke med dere, men jeg kunne så absolutt trengt en sånn. Spesielt i morrest, etter å bare fått fire timer på øyet, forsov jeg meg nesten til et intervju i dag tidlig. Vekkeklokke Jeg finner det lite sannsynelig at jeg legger meg etter å ha måttet oppspore bitene, og satt dem sammen igjen. Håper bare tingen har et solid deksel som beskytter batteriet. Lett å improvisere, vett. (... ps; joa, jobben kom i boks den ...) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Grattis med jobben da =) (Og forresten, fet vekkerklokke ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 LULH... en sånn en må jeg kjøpe, den var jo ikke spesielt dyr heller. 220DKK (252,8 NOK) + 150 i frakt, og toll... eller kansje jeg skal vente til geekebutikken kommer til norge. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Grattis med jobben da =) (Og forresten, fet vekkerklokke ) Takker. Godt det, etter å ha vært arbeidsledig i 54 uker. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 En slik kan jeg trenge. Jeg lå en gang å trykkte på mobilen hvert tiende minutt i to hele timer. Må opp å gå ett par steg hver gang jeg "slår den av". *Bestille* Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Å stå opp er noe dritt.. det kan vel alle skrive under på? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Den klokka må være genial Mobilen klarer hvertfall ikke å vekke meg lengre, med de søte polyfoniske ringelydene... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Tror faktisk ikke ei sann ei hjelper for meg. I dag var jeg så skamtrøtt at jeg la meg i senga etter jeg kom ut av dusjen, vokna 3 minutter etter at bussen min gikk, altså måtte jeg ta neste buss og jobbe en halvtime lenger . . . Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 heahheah, hvis du ikke våkner av dusjen en gang så tror jeg det er på tide at jeg konfiskerer varmtvannsbeholderen din Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 heahheah, hvis du ikke våkner av dusjen en gang så tror jeg det er på tide at jeg konfiskerer varmtvannsbeholderen din hjelper ikke. Ofte det går tomt for varmevann, eller søster bruker dusjen og jeg får kaldevann. Hjelper rett og slett ikke. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du blir jo så sliten av å mikle med den dritten i halvsøvne at du bare er nødt til å legge deg ned og ta en velfortjent hvil? Sånn tror jeg det ville vært med meg iaffal. Har dog lyst til å prøve'n. ))))) Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Genial Hvor ligger det kredittkortet?! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 kanskje bra, kanskje ikke.. det er jo bare fire knapper som skal under hver brikke... jeg nøyer meg med amokk fra 666 som starter dagen min med et brøl... den kan jeg ikke la stå på.. ikek fordi at jeg ikke klarer det, men pga. naboene.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Får man kjøpt ekstra brikker tro? Kan se for meg at brikkene spretter, 1 ned i sprekken mellom nattbord og vegg, en under senga, en falt ned i etasjen under (senga mi er oppe på en hems), og den siste... hmm... hvor ble den av? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Tror jeg kanskje bør skaffe meg en sånn en Tross alt forsovet meg noe kraftig de siste 2 dagene, alt for lett bare å skru av vekkerklokka med en knapp edit: Godt poeng unwill: kan se for meg selv lete i halvblinde om morgenen etter de klossene Endret 5. februar 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Smart sak Men det er sikkert rom for forbedringer. Et minste krav er jo at den er vanntett, slagsikker og muligens skuddsikker... I tillegg kunne det har vært montert opp trådløse høytalere på forskjellige plasser, slik at det ikke nytter å tulle klokken inn i skittne klær. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg hadde latt den ringa. putta puta over hodet og sovet videre. Jeg er vanskelig å få opp om morgenen. tru meg Og er enig med unwill.. De kommer til å sprette over alt. Tenk om en fyker ut vinduet og det er snø ute. brrrrrr Og du får ikke av ringinga. Må springe for å finne et skrujern, men finner det ikke. Du prøver å få av ringinga med å stappe fingrene nedi toppen, men får det ikke til. Du rister den. du prøver å endre på alarminstillingene, men da låser alt seg og ingenting funker utenom alarmen som ringer. Du blir gaaaaal. Du smeller den i gulvet, men den ringer videre. du hyler til den. den piper. En time senere må du gå og legge deg av utmattelsen for å skru av alarmen. Konklusjon: Ev avansert vekkeklokke KAN ha motsatt effekt. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tenkte litt, hva med en klokke som har en database med forskjellige matteoppgaver? Greier du å løse en 2. grads innhomogen differensialligning så greier så er du sikkert våken Eller kanskje taste inn et 11 sifret kode som er bassert på hvilken dato og hva klokken er nå? Ja, og den må selvfølgelig være vanntett og støtsikker... En annen ting, uansett hvor høyt den piper så kan man sove, fordi man blir "vant" til lyden, så den må lage lavfrekvente og høyfrekvente lyd i random, og kanskje en gang i blant koble til radion også sette på piping osv... Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg er mer tilhenger av en vekkeklokke som ringer så grusomt at du rett å slett ikke tør å legge deg igjen Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 tss, skaff dere dame som ikke takler ringeklokkelyd. Ringer klokka mi mer enn tre pip så har jeg et par hæler i ryggen, og vips er jeg våken og på gulvet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå