lilfire Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 har tenkt å lage vannakjøling til psu. hadde tenkt og gjøre som han karen her men hva er detta jaja kall meg n00b..vet at det er slange feste men hva skal jeg kjøpe jeg har et Ncool Rev. 4.0 EX vannkjøling sett thx for alle svar lilfire Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Men hva skal du egentlig med vannkjøling på psu? Har du modifisert den kraftig? Eller vil du bare ikke ha vifter? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du kan kjøpe vanlige nipler istedet. Kjøp i samme dimensjon som du har på resten av settet. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) hva jeg sakl med det..har 2 vifter som bråker no sykt. kan kjøpe nye vifter men er konge med vannakjølt psu da og har ikke modifisert den enda men det kommer det å hvilken nippel skla jeg ha da.. skjønner ikke det 3/8" 1/8" 1/4" greiene det jeg vet er at sette mitt kommer i 12 mm Endret 4. februar 2004 av lilfire Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er vel billigere å kjøpe en ny stillegående PSU? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 ja det er kanskje det men så sakl jeg ikke kjøpe det da... hvilken nippel skla jeg ha da.. skjønner ikke det 3/8" 1/8" 1/4" greiene det jeg vet er at sette mitt kommer i 12 mm Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 noen som kan svare?? hvilken nippel skla jeg ha da.. skjønner ikke det 3/8" 1/8" 1/4" greiene det jeg vet er at sette mitt kommer i 12 mm Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) 12mm = 1/2" Endret 4. februar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kan jo lage det selv ved hjelp av kobberrør. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 brukker nipplere jeg.. de er bestilt nå så... og resten får jeg lagd på mekken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå